17

nedjelja

srpanj

2011

Ćorav na plaži

........Opet će nas zagrljene,naći skupa zora bila......


Sad sam se vratio s plaže... ajmo reć hvala Bogu živ.Krenem ti ja tako danas na plažu s društvom nakon 10 godina sigurno da nismo bili na toj destinaciji,a gradska plaža!Uredno zabili smo se u birtiju i osladili sa 3oo grama tocenog pana....ovaj pan... nesto uzasno ako mene pitate.... uz napaltu na na ulaz u plažu drugi gorak okus kojeg sam doživio u par minuta.Trebalo nam je dobrih sat vremena dok smo se odvažili pokazat svoje bojlere umjesto pločica i usli u to more koje nema veze s bojom koju vrti hrvatska turistička zajednica na reklamnim spotovima.Pola sata točkanja bilo je dosta i previse da nam nepci požele izvisit bilu zastavu pred monopolističkim panom na plaži.Malo smo bacili na karte i uredno se umotali u sugamane da odrzimo nase bojlere podalje od pogleda mladih dama da im ne pozlije ...
Tad je doslo i drugo poluvrijeme i morali smo otic rashadit se u more.... a kako to inače biva prilikom meteža u hrvačkim zahvatima u plićaku ( ima tu nešto pederasto ) netko mi je stručno izbio kontaktnu leću....
Kupanje vise nije imalo smisla.
Skupio sam svoje stvari i uputio se u automobil uvjeren da mogu vozit.Sve je to bilo lako zamišljeno ali ne previse i praktički izvedeno... jer na oko s lećom vidio sam dobro a na ovo bez imao sam osjećaj kao da sam popio, i da imam vid s 6% promila alkohola u krvi.
Od plaže do kuće bilo je ni vise ni manje nego preć cijeli grad... i jedino je bilo moguće gledat samo na jedno oko.
Neznam i ne zanima me sto su mislile cure pokraj kojih sam prosao automobilom i koje su zakljucile da ja to njima migam...al čisto me straj pomislit sto su pomislili tipovi i stariji ljudi sa djecom kojima sam upućivao beskonačan broj migova....
Sad sam doma.
I za danas više ne izlazim van... nek bijesni tipovi zaborave moje lice.....


A.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.