14

srijeda

veljača

2007

svim mojim...



da se malo osvrnem na prošli post i vaše komentare....

Ono je bio stvarni san...koji je u meni pobudio stara osjećaje i sjećanja na osobu koju sam jako volio i s kojom sam disao kao jedno....

I neki od vas to razumiju jako dobro jer su isto to doživili i djelili su svaki tren svog života s drugom osobom...

dok neki na žalost još nisu upoznali takvu osobu i ja se iskreno nadam da će je upoznati i spoznati o čemu je pisac govorio.....

Noć poslje ponovo sam sanjao sličan san i bilo mi je jako teško jer sam se po prvi put ajmo reć susreo s njom jer o prekida nisam je vidio...

kad bolje razmislim,kad sam je zadnji put vidio bio sam s njom,jer prekid je obavljen telefonski.....

A znam i uzrok mojih snova....

Naime...onog dana slučajno sam zavirio u onaj mali džepić na toaletnoj torbi...i našao jednu našu sliku....

I vidio njeno lice ...nju....

Nakon toliko vremena,jer sve njeno i stvari koje su me podsjećale na nju uredno sam smjestio u jedan kut ormara duboko ispod svih plahti i robe...ali očito ova slika ostala je da uzrokuje slučajnu rak ranu.....

Eto ukratko o tom....


Neki dan sam bio s malom u điru... izašli smo oko tri na kavicu koja se pretvorila u cijelopopodnevno druženje.... pa smo šetali po gradu, pa na pizzu... pa kod prije na kavu ...i tako kad sam je odlučio odvest kući stari moj....rikne mi auto usred vožnje......

Koja bedara,koji bed....

Haha,odmah sam je zaposlija da gura auto u obližnju ulicu....

ma,nebi ja.... ne ja sam gurao a ona je dirigirala volanom...

I što ćeš...sranja se događaju... ali meni češće...

Riknilo mi kvačilo,pa me popravak došao 2000 kunića...ono za valentinovo..

Draga kupio sam ti novo kvačilo....

Ljudi danas vam je to famozno Valentinovo,kao neki povod za pijanku,ja i mala smo kao neki protivnici togs i zastupnici nekog Antivalentinova..

smješno....

mislim.....znam da bih i ja da sam u nekoj vezi,sad bio zadrt svim onim što nosi Valentinovo,ali pošto sam "samac" ..ka moram pljuvat po tome....

Evo ovo "samac mi je tako ružna rič... mislim podsjeća me na onog raka samca....Ka neki ljigavi puž...Eto tako meni izgleda rič samac....

E i onda mi mala kaže da idemo na neki taj party za samce....

Meni to izgleda ka neka buzara....

Ma ja sam nekad bio ludo zaljubljen i u redu je da i ta ludost ima svoj dan,
kad imamo već svakakvih.

Mislim ,pun mi je kufer onih...dan te i te borbe,anti borbe,revolucije,republike,fašista i komunista.....

Zato lipi moji...voli te se...

Evo vam jedna poruka,možda prikladna...


......Znaj da uvijek oko tebe stoji stvarnost ljubavi,i da u svakom trenutku imaš moć kojom svoj svijet možeš promjeniti snagom onog što si naučio.
Ne boj se,ne budi obeshrabren prividom koji je tama,praznim plaštem koji je smrt.
Tvoj vlastiti svijet samo je jednako toliko iluzija koliko i bilo koji drugi.Tvoje jedinstvo u ljubavi je stvarnost,a iluzije ne mogu promjeniti stvarnost.Ne zaboravi.Kako god izgledalo....
Kamo god da ideš zajedno ste,sigurni uz onoga koga najviše volite,bez obzira gdje se nalazite.
Ne stvarate svoju vlastitu stvarnost.Stvarate svoje vlastite privide.

Ti trebaš njenu snagu.Ona treba tvoja krila.

Zajedno letite!


A.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.