10

subota

veljača

2007

I onda kad mislite da je kraj,shvatite da ste još na početku.....



Na ulazu u stan divio sam se vlastitim vratima,glomazna vrata od punog drva...premazana nekim crvenkastim lakom....doimala su se raskošno...prokleto skupa....

Iznenadilo me je ....bilo je otključano,a mogao bih se zakleti da sam ih zaključao.Ulazim pažljivo,pitajući se da li je to trenutak kad ću zateći provalnika u svom stanu...ili pak samo trenutak nepažnje,
zaborava.....

Gledao sam oko sebe,ništa neobično...samo iznova divili su me ti divni predmeti u mom stanu,ta prostranost...Bože,po prvo put primjetio sam koliki stan imam.....

Išao sam iz jedne sobe u drugu....nigdje nikog.....da,bio je to samo trenutak nepažnje....očito u žurbi nisam se sjetio zaključati...

Tad mi je nešto privuklo pažnju....neki šum,koji je dopirao iz otvorenog kupatila.....

Kroz obrise tuš kabine vidjelo se njeno preljepo tijelo...

Bože kako je ljepa....

Duga crna mokra kosa padala joj je niz leđa,sve do njene prekrasne savršene guze....

Nakon toliko,potisnutih sjećanja ponovo sam vidio njeno preljepo tijelo....

Da,bio sam siguran da sam zatvorio vrata na izlasku....ali ona je imala ključ...na kojeg sam ja sad već davno zaboravio.....

Kad me je ugledala....samo se je slatko nasmješila...onako kako samo ona zna....

Nismo ništa rekli....nismo ni trebali...ne,ne ovaj put.... sve smo znali....

Nama je mjesto skupa,zajedno...jedina i prava ljubav na ovomu svijetu.....

Njeno lice...Bože zašto sam se trudio zaboraviti to preljepo lice,njene oči... one nježno govore...volim te...

Stavio sam svoj dlan na njeno lice,na to preljepo lice....a ona je dotakla moju ruku,znam koliko voli moje ruke....

Ovaj put nisu bile potrebne riječi....bila je to greška,glupa greška...nismo smjeli izabrati taj put.....

Pogledi nam se nisu ni trena odvajali....nismo ni svjesni bili koliko smo blizu jedno drugom .....do
trena kad su moje usne dotakle njene....iako još mokra od tuša,njene usne bile su tople....

Stopili smo se u jedno....


Premda je ovo bio samo san....

Shvaćam koliko te još volim.....

Volim te ljubavi.....

tvoj

.....

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.