01

četvrtak

veljača

2007

moš mislit....



pušing....

toliko o tom,aj bar neću morat gol na karneval.....

Nešto sam gadno zajeba kod male..... sad me to izjeda!!!
Ma neću se opterićivat sad time.....aj iš glupe misli!

Jutros sam se probudio ranom zorom nešto prije podne.....

Da,čudno...inače se budim iza podne...u startu je mirisalo na zajeb.....
Odma mi je mala pala na pamet,grabim mobitel da vidim jel odgovorila na sms od sinoć...malo riskantna poruka,ali morao sam joj dati do znanja neke stvari.....
Buljim u ekran i vidim imate jednu novu poruku.......
Pucketaju mi krmelji u očima od silnog otvaranja očiju....inbox,otvaram,poruke,otvaram,primljeno,otvaram,nova otvaram....

Poštovani,temeljem vaše vjernosti........

Jebem ti mater......

Dižem se nemogu nać papuče,opet nekog jeb..... odlazim na wc jer vata me žuta minuta...onako u trku jednom rukom se zaključavam drugom spuštam dasku....uf jebote....bilo je blizu.....

Osjećaj blaženog stanja...misija obavljena....

Puštam vodu,...a umisto vode limeni udarac...opet nema vode.....

Jeb...nekom mamu i i od mame mamu i njenu mamu.....

Šta ću sad?????

Smrdi ka splitska riva usrid lita ..... opet nekog jeb.....

Odlazim u dućan... bez leća,frizura ka Krejmeru,oči pune krmelja,osušena bala oko ustiju ( da balim kad spavam) podočnjaci ka sise neke babe.....

Kupujem pakovnje od 6 litara vode.... prodavačica mi se nešto glupavo smješka... u sebi i nju
pošaljem u neko lipo misto....

Dođem doma razvalim kotlić i nalijem ga pakovanjem vode za izvoz... a ljudi u Africi umiru....

Mala mušica koja me nervirala dok sam obavljao nuždu sad je krepana na perilici sa nogama u zraku i s čudnom facom,kao da je uginula u agoniji.....

Osvježavam wc.....

Opet nemam vode za umiti se... opet nešto šaljem.....

umivam se vodom iz frižidera....

Zvoni mobitel....

zove mater da kaže,da nema vode.......

;).........tnx mam......


by the way

dan je bija usran.......

Idem leć



A.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.