20

subota

siječanj

2007

Kud plovi ovaj brod???



Noćas...
Uuuu....što ću se napiti večeras...ne j.....živu silu.
Sinoć nisam pio...a vodio sam neku mladu čeljad vani...i oni su uredno ljubili bocu,a ja sam ih gledao kao dijete kad gleda slatkiš...

A,neee....večeras idem sam ako treba ali,večeras ljubim bocu JA!

Evo tri bisera...koja sam jučer doživio prilikom izlaska.....

Samo da kažem ,da mala nije tila ići vani...ne kužim ju ali ništa novo.Opće je poznato da je ona priča za sebe.
Nego,izaša sam s jednim frendom ima 21god. i još dvi cure (isto godište,i to jedna od njih je sestra od ove "moje" male).I stali smo piti na jednom parkingu u mojim kolicima,sa novim presvlakama...bem im sunca...sve su mi isprolivali.

Biseri....(oli pegule)
1.
Sjedeći tako s tom dječicom... predavao sam im neke neke sex predavanja, i s obzirom da sam bio jedini trijezan a oni pijani ( mamu im njihovu) uživili su se u spiku a ja se razmahao ka neki akademik...i u jednom trenutku progutam žvaku..... bljak....ajme bedare,to mi se nije dogodilo odkad sam bio dijete...ajme šugavog filinga....
Odma mi je palo na pamet kako će mi se slipiti crijeva i šta ja znam.....tako su nas strašili kad smo bili dijeca.Bljak,bljak bljak....još se naježim kad se sjetim....


2.
Malo poslje toga,nakon što sam došao sebi i nastavio usmenom sex obukom ovim mladih umova... dogodi se scena iz filmova.....
Odjednom dolete dva srebna golfa četvorke i ukližu isprid mojih kolica...a iz njih istrče tri spodobe s lampam i pravo na mene.....

Vata fak?????

Prva misao mi je bila da, su to neki poluljubavnici od ove dvi cure i da će već biti pizdarije... (baš sam se bija poželija potuć..)
Kad ono lik vadi,ispravu..... policija, osobne molim...

Naravno,osobnu sam imao samo ja,frendu ostala doma...A njih dvije sunca moja mala plava obje osobna istekla još lani i nisu podnijele zahtjev za novima....oči moje male...

Pustili su nas,svaka čast bili su full ok...što inače nisu.


3.
Odo ja u diskač...onako ful trizan...s troje pijane djece...anđeli moji pijani....
I tak oni su odma odlepršali za šank,ljubiti čašice..a ja sam napravio đir, da vidim ima li kakv cvijetić za mene da ga uberem....
I tako nađem finu poziciju i stanem nišaniti.....
Činilo mi se da svi kuže da u meni nema ni p od promila alkohol....
Ali ok.....
Zato sam ja vidio kako ljudi izgledaju pod utjcajem promila....
Zapazio sam par nježnih pupoljaka i već se počeo lagano smješkati,kad mi je neki curetak izbrisao taj smješak štiklom zabijenom u moje krasne prstiće na nogam.Kad nisam tu večer probija ženu šakom
neću nikad....( btw. raskrvarila mi je nogu)
Nego.... skrenija sam s teme...
E..... ide ti neka cura prema meni ( malo jača,i nije mi napeta...) i ja se uredno mičem,kad ona hvata moju ruku i primiče svoje usne mom uhu i kaže....

Oprosti,..nešto bi te pitala...

Reci....

Mene i prijateljicu ( plava cura,može proć) zanima,dali si sa curom,jer ako nisi ja i prija bi da odeš s nama dvoje doma i zabavimo se u troje....

( imao sam već jednom ovakvu ponudu i zgodnije cure su bile u igri,ali ja sam bio u vezi s OSOBOM s kojom sam mislio da ću ostati zauvijek,pa je nisam htio varati....budala)

( i ja onako zbunjen,zatečen,šokiran...deset mjeseci posta sad bi dvi odjednom...panika.... )

Ha,ha... ma tu sam sa curom...hvala na ponudi...

Ne ljutiš se....

Ne,nadam se da se vi ne ljutite..

Bog,bog...

Pazi ....

Cura dođe direktno s ovakvom ponudom,ja je odbijem i ona se meni ispričava i pita me dal se ljutim... pa,valjda bi ona trebala biti prije ta što bi se trebala ljutiti...

I tako....

Pitam se kud plovi ovaj brod...

Sinoć sam opet sanjao NJU, nešto puno ovo zadnje vrime...ne sviđa mi se to. I Bilo je nekako prebolno, ne želim je više sanjati...želim da me već jednom pusti...

Boco.....noćas si moja....


A.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.