17

srijeda

siječanj

2007

Gadna je moja zurka...


znate što...ma baš me briga....

ili kako bi ja reka ...kuri me bolac...

Neću više strepiti,što će biti ili što neće...bit će što bude jel tako....

Kad sam bio mlađi...eh...to su bili dani.....Ja,....ja da se mislim što neka cura misli...majde brate,rastura sam i svaka me tila imati a sad...šiona pu.
Sa 17 godina ima sam tri cure odjednom i mislia sam da mi nitko nije ravan na svitu...to su bili dani.
A nisam ni pazija na svaku sitnicu,ka što sad gledam...ali to nisam ja kriv nego sam to pokupija od vas cura...pa svaku laficu mirim do zadnjeg detalj...i izbirljiv sam ka kuhar na tržnici....
Iz veze u vezu,prekida bi s postojećom da bi moga biti s budućom...to su bili dani...Od sedamnajeste do ove dvadesetčetvrte nisam ima dana bez veze.... Tek sad od kad sam s NJOM prikinija ... i sad već skoro godinu postim....

Ma u jednu ruku tako mi i triba...koliko sam ih zajeba,koliko ih je plakalo...a mene nije bilo briga.
A znate zašto...
Jer ni prema jednoj nisam htio osloboditi osjećje...tek NJOJ...i zato sad boli...

Naplatila mi je sve suze onih cura i to trostruko...

I što sad???

Idem dalje... i to počevši od male.Pa što bude,dobio crveni karton ili zelenu kartu idem dalje....

Gadna je moja zurka....

Sutra sam uredio dvi kave..pa bumo videl...kako će stvari krenuti.
Mislim da je vrijeme da okrenem koji broj od ovih milijon brojeva u imeniku..što sam godinama dobivao a nikad nazvao....

Gadna je moja zurka....

Čitam tu po postovima,i često naletim na ono....nema dobrih tipova,ili su zauzeti ili su pederi....
Koliko ja znam,uvjek sam dobivao kompliment da nije ni čudo da sam zauzet......bla,bla ...malo je takvih, itd.
A di su sad..... di su sad mamicu im njihovu!?!?
Mislim,nisam se promjenio,nisam peder... SLOBODAN sam... a na svim blogovima kažu da sam izumro.
Da nema moje vrste...

Tu sam....alo!!!
Mogao bi opaliti jedan natječaj a?

Evo ovako.....

Molim da mi se jave sve slobodne cure ( mogu i zauzete,ništa nije vječno) sa kratkim ili još bolje dugim životopisom,poželjna slika ( neka ljetna) i nebi bilo loše imovinska kartica...( grozan sam).
E...nek to lipo pošalju na moju mail adresu...eto je tu sastrane...
Pa ćemo viditi kako će stvari teći.... Ako bude dosta zainteresiranih,napraviti ćemo male audicije u većim gradovima (zagreb,split,rijeka,osjek ionako oih dana moram u vizitu)e.

Gadna je moja zurka...

Ajmo javljajte se,već sam nestrpljiv...nemojte čekati jer još malo pa prodano.

A.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.