03

srijeda

siječanj

2007

sve se vraća na svoje mjesto


helllo ............

Vraćam se starim navikama,bio sam danas u teretani i odradio prvi trening nakon deset dana nemilosrdnog trpanja hrane u sebe....užasno sam se osjećao od te puste spize.Imao sam filing kao da sam krpelj..... ono samo se punim dok ne puknem.....
Sad se već bolje osjećam.Eto uplatio sam samo pola mjeseca jer,ljudovi moji dragi kako stvari stoje ja i ekipa prašimo 28.01 za Češku!U tjedan dana mislimo obići par mjesta za koje smo čuli da su nezaobilazni punktovi i dva dana su nam u planu kod frendove ljubavnice (ne pitajte!!) Navodno ide i sa nama njegov kum koji se inače bavi striptizom....lik je legenda.Čak ima i vizitke za svoj bussines...i što je najjače ne može stić obaviti sve gaže koje ima..... moga bi ja uskočit koji put haha.
Eto ako Bog da zdravlja i sve bude po planu, via Ceska.Je da nas malo krpaju novčani problemi ali to nije za neočekivati,svi znamo da je ovo prvi misec u kojem nitko nema para..da su za nama Božić i Nova godina .Zato ako ovo čita neka cura bogatih roditelja ili netko tko slučajno ima bušotinu nafte u svom vrtlu...nek mi se javi...drage volje ju vodim sa sobom.
Na žalost nisam vidio onu malu u teretani,kad bolje razmislim nisam je dugo vidio....A pazite ovo,jednom dok je bila na treningu imao sam priliku skoknut joj do auta i viditi tablice...jer ima isti auto kao i moj frend pa čak i registacijski broj je sličan...i tako ja sam to njemu sve ispričao,da bi on nakon nekoliko dana u prometu slučajno se našao autom iza nje....i on ju je kao pravi frend,( ovo je malo bolesno) pratio sve do njene kuće hehe... sad znam gdje živi.
Mogao bih joj ostaviti neku simpa porukicu ispod brisača ..a?
Ma šalim se ipak toliko nisam uvrnut...
Dragi moji...mislio sam vam još pisati ali dobio sa sms od jedne drage osobe,da me čeka dolje na kavi pa žurim ...

A.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.