01

ponedjeljak

siječanj

2007

Nije g... nego se pas p....

Yupi.....

Svi mi dobili smo najljepše čestitke i želje,da nam se ostvare u ovoj godini.Pa tako i ja.Jedna on najvećih želja je i ta da nađem neku srodnu dušicu ( ukratko).Ne,stvarno...nakon ove loše godine želim da se nešto pokrene u ovoj 2007. u tom planu.
Dakle što je pisac htio reći.........
Pa ako se po jutru dan poznaje,ja sam narode najebao u ovoj godini...Ne,ne nije me ni jedna odjebala u novogodišnjoj noći ali ja jesam...nešto.
Društvo je bilo fino,iz raznih djelova hrvatske...kul novi ljudi za upoznavanje.Mogu vam reć da sam se odlično zabavio dan prije Nove,pa možda i bolje nego za Novu.Nego za Novu mi je na neki način uletio neki gey....da gey.Za kojeg sam ja dan ranije skužio da ima navodno djevojku koja nije mogla doć bla bla...odma sam ja to skužia ka neka loša priča ali ok. Ja svima vjerujem.I te večeri mi dečki izvodili smo razne gadarije...Skidali se ,grlili, pokazivali pivske trbušćiće,tetovaže i te sheme..ukratko pijano muško društvo.Tip je bio ok. bar sam ja tako mislio.
Međutim nakon Novogodišnjeg čestitanja....zgadia mi se life.....Ok. nek je on gey.Ali frende...u mene se ne diraj.Još kad se sjetim da sam trebao s njim djeliti postelju...prolaze me trnci...
Mislim nije mi ovo prvi put da imam ovakvo iskustvo,bilo ih je i više...Posebno pamtim događaj kad smo je i frend završili ne tulumu 150 pedera iz Italije,organiziranom na jednom našem otoku.Dok pišaš na wc-u u redu sa još četri pedera i svi bulje jedni drugima u k... i smješkaju se.
Brzo sam rješio sve dileme s ovim tipom.Ma dečko je ok. Nego stvar je u tome da hoćeš nešto,odlučiš se da život krene bolje kad ono gey.....
Je sad mi recite da je to neki znak haha. Ma jebite se...
Eto toliko od mene.Nadam se da vam je bilo ljepo...bar upola kao meni.


A:

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.