29

petak

prosinac

2006

Sretna Nova svima pa i njima ( NJOJ)

Strepia sam dobrih deset dana prije Božića da ću primiti njenu poruku za Božić.Nisam znao kako bih reagirao,postavljao sam se kao da joj se neću odgovoriti ako se javi ali ja ne mogu protiv sebe.Znam da bih joj odgovorio....
Nije se javila ( srećom naučili smo nešto iz bivšig prekida...vjerojatno zna da joj se bolje ne mješati se u moj život... u ono što mi je ostavila od njega) i bolje,pao mi je kamen sa srca...
Znam samo da ovog trena ne želim je više nikad sresti...ne zato što je mrzim, već se bojim da ću tek onda pukniti i početi shvaćati da sam je izgubio zauvijek....
Za sad je to negdi u kutu malog mozga,je da se ja osjećam ok.Ali ništa to još nisam rješio sa sobom.
Kažem da je ne želim vidjeti, i to je istina ali znam da jednog dana kad je prebolim i upoznam nekog koga zaslužujem i tko zaslužuje mene, ja ću htijet stati pred nju i vidjti je ...da vidim da li ima sve ono o čemu smo maštali ,sanjali...jer na kraju svega želim da to i ima i bez mene....
Ma nek joj je sretno.....
Samo nek više krene i meni....ajmo,ajmo malo optimizma..Na kraju svega već je prošlo 8mjeseci...Vrijeme je da nekog pustim blizu sebe, bar da mi bude ljepše...je..je...fali.Fali

Nitko mi neće ovi dan pokvariti...


Ljudi sutra putujem na Island of Ugljan....Ja i kolega..krećemo prvi,ostatak stiže u nedjelju.Mi ćemo obaviti pripremne radove i razgledati otok ( možda naletimo na koju mladu ždrebicu) uzduž i poprijeko.
Naravno zapi ćemo se ...hehe.
E ...javila mi se ona mala iz Beograda (išla je u Bg. za Novu)..kaže da im pelin niš ne valja ali da imaju ful kul rakijice...ok. ok. Donesi budemo probali.
Nas će biti desetak i navodno više dama nego nas klipana...Što bi bilo stvarno ljepo.....Nisam htio voditi niti jednu svoju prijateljicu jer želim upoznati malo novih ljudi.....Svježe krvi.
I nadam se da će ova Nova 2007 biti puno bolja od ove ALI puno bolja jer je ova bila stvarno banana.
I tak...zdravi bili puno pili ...pa sve to lipo nakon Nove meni javili


A.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.