27

srijeda

prosinac

2006

Touch Me Feel Me

Znaš... ponekad u snovima vidim ti lice.Lice ljubavi.Lice koje sam uvijek volio i lice koje nikad neću prestat voljeti...

Helllo narode......
Nakon ovih ludih dana,o kojima mi se neda pisati jer ima toga koliko hoćeš...Nego nadam se da ste se svi malko udebljali za ovu hladnu zimicu... i nadam se da si ti draga A. došla na svojih 55kg..hehe.Ja sam dragi moji lud, želim u teretanu imam filing da sam se cili skupio....šugav filing virujte mi.
Ima nekih novica kod mene, npr. počeo sam opet puno čitati...nažalost ne literaturu za faks ali knjige...knjige koje sam uvijek voljeo čitati.To vam je kod nas doma ono šik..haha.Nas je pet u obitelji i svi smo upisani u knjižnicu,i svi dižemo redovno po par knjiga...Prava knjigomania...još kad tu dodam svoju baku...koju ne mogu iznenaditi niti jednom knjigom jer ona je sve to već pročitala.... ( kod nas ti je fora, to da netko nađe prvi neku cool knjigu prije ostalih ...hehe naše male bolesti,nemojte nam zamjeriti).
Za novu idem na otok Ugljan kod frenda,bit će nas desetak i ostat ćemo dva dana.Jedva čekam i jedva se čekam zapiti - imam razlog za ovu rečenicu!!
Prvo, ipak to je nova godina, i to su dva dana tuluma, mislim da je to dobar razlog ali ja imam još jedan....
Naime čekajući Božićni vikend planirale su se pet pijanki četvrtak,petak,subota ,nedjelja,i ponedjeljak e i od pustog planiranja ili bolje rečeno isčekivanja,ja sam se tak zapil ( rekao bi zagorac) u četvrtak da sam očito otrovao želudac i nisam okusio ni kap alkohola ovih ostalih dana koja ironija ili bolje rečeno glupost.I tako sam redovno izlazio van i pio orangine....A oko mene sve pijano....
Čovjek uči dok je živ.
Bio sam dosta s onom mojom malom...Nisam ništa poduzimao ali su me opet neke osobe navodile na to...ma neću, popušia sam odjeb i bed mi je nek se ona sad malo misli... i tako ona ide u Beograd za Novu, rekla mi je da i ja idem ali žao mi je ... jaoš je rano za takve izlete....Ne opraštam ja lako neke stvari....
Mislio sam ići u Zg. pa ljudi moji ja još nisam bio u Zagrebu, jesam prošao dva puta kroz njega ali ono van....no no.
A toliko ljudi zove..... Što vi kažete??Morao bi ići...još kad znam iz osobnog iskustva kakve su naše drage Zagrebčanke....( nisam mislio ništa loše).e.
Pa na kraju, valjda ću prije u Zg. nego u Bg. Bože moj.....
Imam vam toliko toga reć ali ja moram sad u šoping.... spiza i te sheme za Novu.....

A.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.