15

petak

prosinac

2006

Umoran od sna...

Bolje sam, hvala...

Nego da se osvrnem na prošli post. Cura je u biti malo djetinjasta u nekim segmentima,ona i njena sestra..ali neka, shvaćam da sam pomalo lud za njom ( shvatite to kako hoćete).i dalje smo u kontaktu,kao da nije ništa bilo...GLUPO.Ne shvaćam tu njenu igru,evo malo prije mi se javila,kao da je neš bolesna,da neće van i da popije piće u njeno ime...bla bla.
Žao mi je ako sam razočarao mušku populaciju svojim prošlim posto i otkrio im da sam i ja OD KRVI I MESA. Hvala na razumjevanju.

Idemo dalje....
Na tv-u je Big Shit kojeg ja organski ne podnosim,pa sam iz tog razloga sad na netu.Nego što sam vam htio reć...neka mala je krenula kod mene u teretanu, onako simpa mi je ... pa u one dane kad je ona tamo odradim cili trening u polšale...a kad je nema....bljak. Danas je nije bilo...moš mislit koliko sam visia na spravi.
Mislim da idem večeras van ili u najgorem slučaju s ekipom na poker kod Bosanca.Nisam baš za neki ludi provod ali petak je i neću valjda tek tako se predati?el?
Ljudi,ja neznam di ću za Novu,pa ako tko ima kakav prijedlog nek mi kaže.....Mislim slobodno me zovite.
Milost ne želim za novu bit sam! Sad već zvuči depresivno ,mada nisam tako mislio.
Stvar je takva da živim u takvoj sredini da svakog boli ona stvar za išta u životu,najradije bi ležali na leđima i da im netko uljeva kavu niz grlo...
I sad ja sa njima navigam....A dok sam bio s NJOM, nova bi se organizirala još za ljeta i u devetom bi bila uplaćena. A sad ...pušiona.
Ma briga me,valjda će nešto uletiti, ako ne gleda ću tv. sa svojima. Yeah!
Eno gori u kutu sam vam stavio my personal page na myspeace.com pa možete viditi moju ružnu njušku,mora sam se tamo logirati jer sam se ovo ljeto samo družio sa žabarima s one strane atlantika.
Idem se tuširati...pa do frenda ma pizzu...pa... van .Nadam se. I nek nađem neku srodnu dušicu, za malo ljubavi...hehe.

Vaš A.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.