21

utorak

studeni

2006

nisam ili jesam

da se osvrnem na prošli post.....
Po ovome ispada da imam ozbiljnih problema s alkoholom ali to nije istina..bar ne toliko...
Ma post je tako napisan pa je normalno da je to logičan zaključak.

Eto frend je dobio onih deset tisuća kunića...i nismo išli piti,već smo se dogovorili za uništavanje u petak....Eto posti ću pet dana.
Da vas pitam jel zna možda netko nekog da iznajmljuje kuću u Lici za novu godinu,pa ako zna nek mi ostavi broj ili što već.Hvala...
Posla sam jučer jednoj curi poruku da odemo na kavu i nije niš odgovorila..vjerojatno nema para,ali mene to kopka...pa jebate ja bi prevrnija pola svita da odgovorim na takav sms....mozda joj nisam napet,ali nije mi davala takve signale do sad,dapače svi me pitaju da što čekam u vezi s njom,
A što čekam,brate nije mi lako,nisam ti ja taj tip.....Uvik su mi bili bedovi ti prvi uleti,posli neznam umuknit,ali prvi ajme....crnjak nad crnjacima...
Ja mislim da sam rekorder u onim situacijam,kad kasnije doznaš.... a ti si se isto meni sviđa,zašto mi nisi priša itd.....A zašto.......
Danas me glava rasturala...ali nisam htio piti nikakve tablete,ocu rec,ja vam i ne volim piti ta sranja dok mi nisu baš ono potrebna...a iskreno hipohondar sam.
Pa sam se lipo trgnija i otiša na trening,igra sam dobra dva sata basketa,i više me ne boli glava,sad me boli svaka stanica mog tijela... ljudi nemojte igrati dva sata košarku to vam ja kažem,kad nitko nije meni...
Mrtav sam umoran,godila bi mi jedna kava s malo mljeka i jedna zgodna cura da mi pravi društo dok ja ispijam tu lipu kavicu...uf .... idem je skuvat,a vi cure dođite na kavu


A.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.