06

ponedjeljak

studeni

2006

...kiks zvan Iva....

Jedina stvar koja mi ovog trena pada na pamet je da vam napišem,koliko sam zadivljen curama iz Zagreba..... Kad ih samo usporedim sa ovim našim Dalmatinkama i posjetim na događaja ovog vikenda shvaćam koliko su te cure pristupačne...savršenstvo jednostavnosti upoznavanja.....
Svaka čast....Svaki put kad dođem gori...upoznam toliko ljudi da mi se čini da ću za koji dan poznavati sve cure iz Zagreba....Kad se vratim odi muka mi je izać van,popričat s nekom curom,pa to je umišljeno do neba.....To toliko zaglumi,da jednostavno ti se čini da se nalaziš u "Vili Mariji"...
Što se tiče mog kiksa,Upoznao sam jednu curu ( mislim da možete pogoditi u kojem gradu) i na kraju te lude večeri,igrom brzopletih događaja nisam se uspio oprostiti od nje,pitati je broj mobitela,pitati je bilo što... Znam samo da se zove Iva........
Dva dana misli su mi totalno usmjerene na tu curu...na to koliko sam kiksao....Stvarno ne bih želio da to bude naš zadnji susret...
Sad s uzbuđenjem isčekujem sljedeći odlazak u metropolu, i nadam se da će i mene potrefiti ona scena iz svakog američkog ljubavnog filma, kad oni jedno drugom trče u zagrljaj..ha-ha.
Ma još sam pod dojmom...

A.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.