02

četvrtak

studeni

2006

November....

Je, da sam opet duže spava ali sam se probudia pun ideja i planova....Nakon dva poziva, standarna ekipa se našla u caffeu u kojem kao i svakog dana u godini čitamo sve moguće novine i i zezamo se kao svaka prava ekipa...
Ali ovo jutro za razilku od drugih,užasno hladno...što može značiti samo jedno!Promjena redosljeda odjeće u ormaru...Konačno i kava ima onaj svoj poseban ugođaj.Svi su bili dobrog raspoloženja, i sve je bilo spremno za moj plan...Naime planiramo put u Češku, i na sami spomen te države,pala je runda staročeškog piva....Ideje su pljuštale sa svih strana,da vas ne zamaram...sve je isplanirano do zadnje sekunde našeg godišnjeg...
Nakon jedne kave i dvije runde pive,netko je spomenuo DOČEK NOVE GODINE.... to smo riješili u roku dvadeset minuta, kao i lani idemo u Liku,čovjek kojeg smo nazvali za rezervaciju, nije mogao vjerovati..gdje već rezerviramo ali nije se bunio...
Eto...sve je spremno za, kako bi rekao moj frend adventuru.....Samo treba napraviti i financijski plan jer ovo zahtjeva i mnogo onih šuškavih papirića....
Možda sve ovo oko Nove zvuči rano ali kad pogledaš to je jako brzo i za koji dan naći dobar smještaj u Lici neće biti jednostavan,osim ako ti ne smeta spavati u nekoj štali na sijenu....
Danas idem na put i neće me biti par dana,zato se nadam da ću se vratiti s mnogo zanimljivosti koje ću podjeliti s vama...

A.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.