U drugoj polovini 2016. fokus će biti na daljnjem rastu na postojećim tržištima i nastavku internacionalizacije poslovanja.
Atlantic Grupa u prvom polugodištu ostvarila je neto dobit nakon manjinskih interesa u iznosu od 133,5 milijuna kuna, što je 7,3 posto manje u odnosu na isto razdoblje lani, a zabilježila je i 3,3 posto manje prihode od prodaje, izvijestili su u četvrtak iz te tvrtke.
Negativan utjecaj na neto dobit, kako se navodi u izvješću, imale su niže pozitivne tečajne razlike te više porezno opterećenje do kojeg je došlo zbog početka plaćanja poreza na dobit u Bosni i Hercegovini, kojega su do ove godine bili oslobođeni.
U prvom je polugodištu EBITDA na razini grupe dosegnula 259,8 milijuna kuna, što predstavlja pad od 7,4 posto u odnosu na isto razdoblje lani.
Na njezin pad najveći utjecaj imala su ciljana ulaganja u internacionalizaciju poslovanja (viši troškovi zaposlenih i distribucije) i viši troškovi marketinga (prvenstveno u segmentima kave i pića), prestanak suradnje s najvećim kupcem privatne robne marke u Sportskoj i aktivnoj prehrani te tečajni pritisci na poslovanje u Rusiji i ZND-u, što je djelomično nadoknađeno padom troškova proizvodnih materijala (prvenstveno zahvaljujući nižim cijenama sirove kave) i energije.
Dobit prije kamata i poreza (EBIT) ostvarena je u iznosu od 192,2 milijuna kuna i manja je za 7,4 posto.
Ukupni prihodi Atlantic Grupe u prvom su polugodištu pali za 2,6 posto u odnosu na isto lanjsko razdoblje, na 2,48 milijardi kuna. Pad bilježe i prihodi od prodaje, za 3,3 posto, na 2,45 milijardi kuna.
Navedeni pad, kako pojašnjavaju u Atlanticu, najviše je posljedica pada prodaje u strateškom poslovnom području Sportska i aktivna prehrana, u najvećoj mjeri uzrokovanog prekidom suradnje s najvećim kupcem privatne robne marke.
Ukoliko se izuzme efekt prihoda od prodaje navedenog kupca, prihodi od prodaje rasli su 1,2 posto, a ukoliko se izuzmu utjecaji prosječne deprecijacije ruske rublje od 23,4 posto i prosječne deprecijacije srpskog dinara od 2,5 posto u odnosu na isto razdoblje lani, prihodi od prodaje su rasli 5,2 posto, navodi se u financijskom izvješću.
Također se ističe kako je pozitivan efekt na prodajne rezultate došao od većine ostalih poslovnih i distribucijskih područja, pri čemu su najveći utjecaj imala strateška poslovna
područja Delikatesni namazi, Zdravlje i njega i Kava te strateška distribucijska područja Slovenija, HoReCa i Hrvatska.
Promatrano po tržištima, najveći rast od 4,9 posto ostvaren je na tržištu Slovenije koje je treće po veličini tržište Atlantic Grupe s udjelom u ukupnom prihodu od 16,3 posto.
Na tržištu Hrvatske, koja s 28 posto ima najveći udio u prihodu od prodaje, ostvaren je rast od 4 posto, dok je tržište Bosne i Hercegovine s rastom od 3,5 posto treće po rastu u prvom
polugodištu s udjelom od 7,8 posto u ukupnom prihodu od prodaje.
Vlastite robne marke Atlantic Grupe sudjeluju u prodaji sa 68,1 posto, distribucija proizvoda robnih marki principala s 20 posto, ljekarnički lanac Farmacia sa 7,2 posto dok proizvodi
koje Atlantic Grupa proizvodi kao privatne robne marke za velike poslovne sustave u zemlji i inozemstvu u ukupnom prihodu od prodaje sudjeluju s 4,6 posto.
Od važnih poslovnih događaja u prvoj polovici godine ističe se osnivanje vlastitih distribucijskih kompanija u Njemačkoj i Austriji s ciljem značajnog rasta prodaje vlastitih brendova na tim
tržištima.
Dodatno, Atlantic Grupa je s Europskom bankom za obnovu i razvoj (EBRD) i četiri partnerske banke (Erste, Raiffeisen, Sberbank i Unicredit) te Međunarodnom financijskomkorporacijom (IFC) dogovorila povoljnije financijske uvjete kreditnog paketa u vrijednosti od 191,5 milijuna eura te je produljena ročnost kreditiranja.
Bilježi i uspješno izdanje korporativnih obveznica u iznosu od 200 milijuna kuna s fiksnom godišnjom kamatnom stopom od 3,125 posto.
U očekivanjima za ovu godinu iz Atlantic grupe izdvajaju planirane kapitalne investicije vrijedne oko 150 milijuna kuna.
Poslovanje grupe u prvom polugodištu komentirao je predsjednik Uprave Emil Tedeschi istaknuvši kako je Atlantic Grupa u prvom polugodištu 2016. posebnu pažnju posvetila razvoju distribucijskog poslovanja na zapadnoeuropskim tržištima kako bi ostvarila stratešku odrednicu daljnje internacionalizacije kompanije.
"Istovremeno smo intenzivno radili na restrukturiranju strateškog poslovnog područja Sportska i aktivna prehrana, nastavili s razvojem sveukupnog poslovanja lansiranjem novih proizvoda i otvaranjem novih specijaliziranih prodavaonica Farmacia te s nesmanjenim fokusom jačali regionalnu distributivnu mrežu. U drugoj polovini 2016. fokus će biti na daljnjem rastu na postojećim tržištima i nastavku internacionalizacije poslovanja, a posebnu pozornost ćemo i dalje posvećivati održavanju likvidnosti,
upravljanju financijskim obvezama te upravljanju rizicima", istaknuo je Tedeschi cijene nekretnina
Oznake: cijene nekretnina
< | srpanj, 2016 | > | ||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv
Prodaja i kupovina apartmana u Istri
Ponuda dana
Iznajmljivanje stanova blog
Nekretnine istra
Oglasi
Nekretnine Oglas
Nekretnine 123
Apartmani Hrvatska
Kuće
Stanovi
Novogradnja
Iznajmljivanje stanova
Stanovi Zagreb
Nekretnine Zagreb
Nekretnine Rijeka
Nekretnine Zadar
Nekretnine Split
Nekretnine Osijek
Kamene kuće
Stanovi
Nekretnine
Vijesti
Nekretnine vijesti 123
Lista Agencija
Lista Agencija
Blog servis
Blog.hr
Real estate blogs
Real estate blogs
Karta Istre