30.05.2006., utorak

Pa....danas je bilo čak i malo dosadno

E pa ja sam se po starom probudila i krenula na doručak. I kada sam došla u jedan od hodnika vidjela sam najodvratniju scenu u svom životu....fuj....Tamo su Malfoy i Mellisa izmjenjivali duše (tako ja to zovem). Bilo mi je muka i nisam otišla na doručak. Umjesto toga otišla sam napraviti nešto što još nikada nisam. Pogledati Hogwarts iz ptičje perspektive. Otišla sam u dvorište, našla baš mjesto gdje me nitko ne može vidjet i probrazila se. Pogled je bio prekrasan....Baš je bilo lijepo. Ali sve što je lijepo kratko traje. Vratila sam se u društvenu prostoriju i uzela knjige za Čarobne napitke. Do tamo sam srela Alexa, Isabell, Rona, Harrya i Hermionu.

Alex:Ej, zašto nisi bila na doručku?
ja: Zgadio mi se. Pričat ću ti kasnije. Jesi li ti naučio sve za napitke?
Alex: Kao što si rekla. Je li taj Snape tako opasan ili....?
ja: Je. Vjeruj mi. Ipak on ti je bivši smrtonoša, a i mnogi ljudi mu danas ne vjeruju.
Alex: Ali Dumbledore mu vjeruje.
ja: Pa da. On nikada nije posumljao na njega.
(došli smo u učionicu)
Snape: Tišina i molim vas sjednite na svoja mjesta.
(stanka)
Snape: Nači imamo neka nova lica i.....da nema Nevilla. Ti novi ustani, kako se zoveš?
Alex: Alex.
Snape: Aha, sad ćemo vidjeti tvoje znanje iz čarobnih napitaka.


I onda je Snape počeo njega ispitivati od toga što je bezoar do toga za što služe klinčakove bobice. I Alex je sve znao. Ja sam mu rekla da si to ponovi jer je Snape grozan.
I to je bilo sve na napitcima. Ispravio nam je one zadaće (dobila sam O) i to je sve.
Pod ručkom sam im ispričala zašto nisam došla na doručak (Ja ne bih mogao jesti tjedan dana da sam to vidio-rekao je Ron) Posile smo imali Čarolije i Povijest magije i nitko od profesora nije tako ispitivao Alex. Ali moram priznati nitko od njih, ni Binns ni Flitwick nije lud kao Snape.
Navečer smo pisali zadaće. Ron i Harry su izmislili svoje snove, pa sam ja to radila s Isabell. Kada smo konačno smislile i zadnju preuranjenu smrt, otišle smo premorene u krevet.


p.s. E ovo moram ipričati jer sam stvarno ljuta. Danas sam bila na nekoj priredbi u školi, za dan škole i kako je padala kiša svi su imali kišobrane. To je završilo i ja sam se otišla spremiti. Vidjela sam svoj kišobran, ali sam sama sebi rekla "Idem po jaknu, pa ću uzeti kišobran." I tako ja uzela jaknu i kad dođem, nema kišobrana. Pretražila sam cijelu stranu s kišobranima (bilo ih je preko 100) i kad sam se okrenula vidjela sam neku žensku kako drži moj kišobran. Nije li to možda moj kišobran- upitala sam je. Ne, nije to je od moje kćerkr- rekla je i otišla. A ja gledam i znam, 100% sam sigurna da je to moj kišobran. Psovala sam joj sve po spisku. Tako da moram reći neki ljudi su stvarno stoka.
- 09:34 - Komentari (21) - Isprintaj - #

29.05.2006., ponedjeljak

Subota, nedjelja i...ponedjeljak

E pa ja nisam stigla pisati preko vikenda, pa sada pišem.

Subota
U subotu smo išli u Hogsmedam. Bila sam uglavnom s Isabell. Otišle smo do medičarnice i tamo nas je Luna upoznala s svojim tatom. Otkačen tip. I to je uglavnom to. Ostatak dana smo pisali zadaće. Navečer se javio Sirius, kroz kamin. Baš je bilo lijepo popričat s njim. Rekao nam je da se pazimo Umbridgice. Kao da to do sada nismo skužili. No nema veze.

Nedjelja
Dan na koji dolazi Alex. Probudila sam se u 11, ipak je vikend i spavala sam malo duže. Obukla sam se s malo više pažnje, što mi nitko ne može zamjeriti. Kada sam sišla u društvenu prostoriju Nevill je već bio otišao. Ja se toplo nadam da će se on tamo snaći.
Doručak je već bio gotov i nije mi drugo preostalo nego da pojedem nešto iz Medičarnice od jučer.
Alexa mi se nije isplatilo čekati. On je mogao doći bio kada. Onda sam odlučila otiči u knjižnicu da napišem onu očajnu zadaću iz napitaka. I tako sam ja krenula u knjižnicu, nisam ni došla do tamo i već se dogodio užas. U jednom od hodnika stajao je Malfoy, a s njim Mellisa. I oni su bacali uroke na Alexa. A što im se on zamjerio. No njemu se nije ništa dogodilo jer je uspješno odbijao svaki urok. Onda je došla McGonagallica. Što je bila ljuta, nikad ju prije isam vidjela takvu.


prof: Pa jeste li vi normalni????...Što ste mislili?????
Malfoy:Pa mi smo.....
prof: Dobro sam ja vidjela što ste vi radili. Vi ste Alex?
Alex: Da ja sam.
prof: Žao mi je zbog ovakvog dočeka. Anna, otpratite Alexa u bolničko krilo.
Alex: Ne to stvarno nije potrebno. Nije me pogodio niti jedan urok.
prof:Dobro onda. Anna otpretite Alexa u vašu društvenu prostoriju.
ja:Ok.
profa: Malfoy, Mellisa. Slijedite me.


Nakon toga Malfoy i Mellisa su pokunjeno otišli za McGonagallicom,i nakon što su zašli iza ugla, bacila sam se Alexu za vrat i izljubila ga. On se nije bunio. I ja sam mu pokazala društvanu prostoriju. I to je uglavnom bila nadjelja. Još sam bila i napisala zadaću iz napitaka. Napokon.

I današnji dan
Probudila sam se. I vidjela sam da su se sve cure dotjerale.


ja: Ovaj.......Što se događa
Lavender: Jesi li vidjela ovog novog dečka? Koji komad....
ja: Ma da. I zato ste vi sve sređene....?
Lavender: Pa da. Ajde odi se i ti presvuči. Trebaš pomoć ,ipak moda ti nije jača strana
ja: Nemam 3 godine, znam se sama obuči
Lavender: Aha. Samo se ti osramoti
ja: Što ti misliš da će on pasti na tebe, varaš se.
Lavender: A na koga bi pao? Možda na tebe. Nemoj me nasmijavati.
ja: Nikad neznaš...Bok


Sišla sam dolje i vidjela Alexa. Stvarno je dobro izgledao. Čekao me i išli smo na doručak. Lavender je pozelenjela. No to je bilo uglavnom to. Imali smo predavanja gdje su opet spominjali ČAS-ove i tako to.
Pozdrav
- 11:08 - Komentari (1) - Isprintaj - #

26.05.2006., petak

Petak

Joj..zašto nam daju tako puno zadaće. Mislim znam da je ovo godina ČAS-ova, ali oni su pukli. A Snape, kako on očekuje da ja napišem 2 METRA o ljubavnom napitku. Ja znam puno toga o ljubavnom napitku, ali baš toliko....Ma jednostavno ću pisati velikim slovima (Ronova taktika). Imali smo proricanje sudbine. Sve snove koje je Harry izmislio, čak i onaj u kojem jede zobenu kašu, Tralewneyica je protumačila kao Harryevu preuranjenu smrt. Onda samo imali onu žabetinu i opet smo čitali iz knjige, glupost. Sirus se ne javlja, Alex se ne javlja.... Niko se ne javlja.....
Danas se Mellisa preseravala po cijeloj školi. Došlo mi je da joj oči iskopam. Harry i blizanci nisu bili baš dobre volje, ali što se može. Moram priznati da ni meni ne bi bilo svejedno da imam zabranju igranja metloboj. Sutra idemo u Hogsmedam. Jedva čekam. A u nedjelju dolazi Alex. JEDVA ČEKAM!!!!
Pozdrav
- 09:53 - Komentari (6) - Isprintaj - #

25.05.2006., četvrtak

Metloboj

Danas je utakmica. Angelina je totalno.....nabrijana(malo me podsjeća na Wooda). Griffindory protiv Slytherina. Ja sam pripremljena, moja metla je spremna....i....Ron je jako živčan. No dobro idem ja letjeti.

Slytherini su smislili neku pjesmu Weasly naš si car. Ron je totalno bio u komi. Sva sreća da smo Isabell i ja bile prisebne i da smo pogodile u obruč par puta.. No dobro Harry je ulovio zvrčku i pobijedili smo. No, to nije sve. Naravno moralo se dogoditi nešto loše. Malfoy je isprovocirao Harrya i blizance. I.....oni su se potukli. Umbridgica je dala zabranju igranja Harryu i blizancima, te im je uzela metle, a Malfoyu naravno ništa. Meni je došlo da ga puknem i skoro jesam ali mi je Isabell rekla da se smirim. A Angelina......uuuu ona je bila bjesna, ali stvarno bjesna.

Nakon utakmice smo otišli u društvenu prostoriju. Malo sam popričala sa Mary, Isabell i Hermionom o utekmici (dečki nisu bili baš za tu temu). A poslije sam otišla sa Harryem i Ronom smišljati snove za proricanje sudbine. I na kraju smo se svi povukli gore u spavaonice. Osim mene....ja sam otišla vježbati za animagusa. I SADA SAM ANIMAGUS, MOGU SE PRETVORITI U SOVU KADA GOD ZAŽELIM. Samo da Umbridgica ne sazna. Moram to javiti Alexu, ali pisat cu kao i uvijek u šiframa. Da nebi to došlo do nekoga drugoga.
Pozdrav


KOMENTIRAJTE
- 10:31 - Komentari (2) - Isprintaj - #

24.05.2006., srijeda

Velika inkvizitorica Hogwartsa

Danas je u dnevnom proroku izašao članak o predragoj Umbridgici. Članak kaže da će profa ići na sve satove dati procjenu rada profesora.


Hermiona:Vau....procjena rada.(smijeh)
Ron:A što se ti smiješ??
Hermiona:Baš me zanima kako će procijeniti rad Snapea.
Ja:A tek od McGonagallgice. To se stvarno isplati vidjeti.
Ron: Harry što si tako tih danas?
Harry: Ma ništa......

Nakon toga sam uhvatila Harrya samog.


Ja: Harry, kada im ti namjeravaš reći za tu tvoju kaznu.
Harry: Ma neznam.....
Ja: Ali oni bi stvarno trebali znati. Nisu iligment kao ja da znaju. Osim toga najboli smo si frendovi od prve godine.
Harry:A neznam. Znam da bi im trebao reći......
Ja: Onda im reci.
Harry. Ok. Obećajem.
Ja:smijehDobro. I moram ti nešto reći. Upoznao si Alexa u sjedištu reda.
Harry: Da.
Ja: E pa javio mi je da je animagus.
Harry: Stvarno. Pa super. Sada on može s Siri....Njuškom.
Ja: Da. I ja ću uskoro to svladati. Još malo i moće ću se pretvoriti kada god poželim.
Harry: A koji oblik?
Ja:Paaa......ptica, da budem preciznija sova.
Harry: Uuuuu, još ćeš prenosit poštu.
Ja: Hahaha. Jako smiješno.
Harry: Idemo po knjige, sada imamo Snapeano
Ja: Može, i daj se malo orasploži.
Harry: Lako tebi, tebi idu napitci. A ja....
Ja: Ma dobro, nisi ni ti tako loš.


Nakon toga smo otišli na sat (BLOK SAT S MALFOYEM namcor) i sve je više-manje bilo u redu.
Ovaj vikend idemo u Hogsmedam. I ovaj vikend je razmjena učenika. To znači da netko dolazi (ALEX) i da netko odlazi. Nevill odlazi, jadnik valjda će se snaći. Ja znam da će se Alex snaći na napiticima 100%, ipak je učio od najboljih(mene, haha šalim se).
Danas sam pričala s Isabell. Sviđa joj se David. Moram priznati da ima dobar ukus. Nije taj David tako loš. Ups, pa što to ja govorim. Pa ja imam dečka.
No dobro čujemo se mi još.
Pozdrav


KOMENTIRAJTE
- 09:39 - Komentari (3) - Isprintaj - #

23.05.2006., utorak

Dan 2 u Hogwartsu

Joj, jedva sam se probudila danas. Hermiona me tresla i drmala, ali jedva......Nakon buđenja otišli smo na doručak i dobili rasporede. Opet ponedjeljkom imamo blok sat s Slytherinima (Ron je napravio kiselu facu).
Danas smo po prvi put imali obranu od mračnih sila. I Harry je već zaradio kaznu. Ja sam se suzdržala, makar sam i ja onoj kravi htjela reći svašta u ono njeno žablje lice. Kasnije je profa poslala Harrya kod McGonagallice. A ostatak sata smo čitali poglavlje. Dosadno. Nekako imam osjećaj da će tako potrajati i slijedeća predavanja. Poslije toga povijest magije. Ja sam naravno zaspala i kasnije me Ron probudio. Kad sam već kod Rona čini se da on ima curu. Ona se zove Luna Snape, cura je skroz uredu.

No što da kažem, osim što sam primijetila da Dumbledore nije stalno u školi. Vjerojatno obavlja neke stvari za red. E da, danas smo otišli dio Hagrida (Hermiona, Ron i ja) pa smo se malo napričali i on je rekao da se ni njemu nesviđa ta žabetina. Pa nas je ponudio sa svojim kolačićima (koje smo glatko odbili, poznavajući Hagridovo kuharsko umijeće)i otišli smo u dvorac. Kada smo došli do društvene prostorije Harry je već bio gotov s kaznom. Rekao je da je morao ispisivati istu rečenicu cijelo vrijeme. No, budući da sam ja iligment otkrila sam nešto više o toj kazni. Ispalo je da je Harry ispisivao tu rečenicu sa svojom krvi. Stvarno mi se gadi ta ženska. Ah mrzim ju.
Ron je dobio pismo od svog ljubljenog brata u kojem on govori da se prestane družit s nama čudacima. Ron je to sam bacio u smeće.
Joj zaboravila sam reći Alex mi je javio da je animagus. Ali mi nije otkrio koji mu je oblik. Naravno rekao je da će i meni pomoći da naučim (jer ja još trebam samo malo i onda ću moći uspijeti).
No dobro sutra je predamnom novi dan pa se čujemo još.

p.s. Alex mi je rekao da će uskoro stići u Hogwarts
- 10:08 - Komentari (1) - Isprintaj - #

22.05.2006., ponedjeljak

U Hogwartsu

Bok. Danas smo stigli u Hogwarts. I bila je ceremonija i sve to. Ali dogodilo se nešto čudno. Dok je Dumbledore držao jedan od svojih legendarnih govora, prekinula ga je nova profa iz obrane od mračnih sila. To nije dobro. A najgore je ono što je rekla. Pričala je nešto u stilu da se ministarstvo upleče u rad Hogwartsa. To sam skužila zajedno s Hermionom (Harry i Ron nisu obračali pažnju). Hermiona i ja smo im kasnije priopčili.

Hermiona:Jeste li vi čuli što je ona rekla?
Ron:Da, puno gluposti.
Hermiona:Ma ne, što niste uopče slušali?
Harry:Nekako mi je to čudno. Prekinula je Dumbledora usred govora.
Ja:Vi uopće ne razumijete.Ona je pričala nešto u stilu da se ministarstvo upleče u rad škole.
Ron:A kako to?
Hermiona:Zar nisi baš ništa slušao.
Ja:Ona je sebe proglasila velikom inkvizitoricom Hogwartsa.
Harry:A što je to velika inkvizitorica Hogwartsa?
Hermiona:Neznam.
Ja:Ni ja, ali nemože biti dobro.
Ron:E Hermiona, moramo otpratiti prvašiće!
Hermiona:Joj da vidimo se kasnije.....
Harry i ja:Vidimo se.

Ali to nije sve od novosti. Ima puno novih ljudi koji su došli iz Durmstranga. Npr. Ona cura koju smo sreli u Zakutnoj ulici. Isabell Black, ona je nešto u rodu sa Siriusom. On mi je pričao o njoj. Isabell je skroz dobra cura. Njoj se isto ne sviđa Umbridgica. I rekla mi je da mi vjeruje u vezi onoga što se dogodilo na groblju.Nakon razgovora s još nekim novim ljudima npr. Anna Karkaroff (koja je isto došla iz Durmstranga) išla sma leći. Gore u spavaonici sam srela Lavender. Joj kako ju mrzim. Uglavnom ona misli da smo ja i Harry pukli. Joj skoro sam ju lupila. Ali nema veze.
Od poznatih "faca" sam vidjela Malfoya i Mellisu (Mellisa je kćer od Leile Moutis pa ju moram mrziti, a MALFOYA MRZIM)
To bi bilo to čujemo se još.
Pozdrav
- 11:19 - Komentari (7) - Isprintaj - #

21.05.2006., nedjelja

Rođendan

E da dansa mi je rođendan i dočekala sam ono iznenađenje koje mi je Sirius obečao.
Doveo je Alexa u sjedište Reda. Mislim Snape je skoro ukleo Alex jer nije znao ko je ali nema veze. Tako sam bila sretna. Alex je ostao od kasno u navečer i onda je i on otišao u svoju školu. Rekao mi je da se vidimo uskoro, i ja jedva čekam,ipak on će doći u Hogwarts kao zamjena.
Joj neznam što da kažem, malo sam umorna, i spakovala sam se za školu.
Ma neznam čujemo se sutra kada dođem u školu.
Bok


Komentirajte
- 17:28 - Komentari (10) - Isprintaj - #

20.05.2006., subota

Zakutna ulica

Ipak sam našla vremena. Danas amo bili u Zakutnoj ulici da kupimo sve što nam treba za školu. Tamo smo sreli jednu curu koja će doći ove godine u Hogwarts. Zove se Isabell Black. Simpa cura. Kada smo obavili kupnju vratili smo se u Red.
E da zaboravila sam spomenuti Ron i Hermiona su perfekti. Za tu nagradu Ron je dobio metlu. Možda će i on razmišljati da se uključi u tim Griffindora (samo da ne bude lovac- što ću onda ja!!!).
Čujemo se još.


E da sutra mi je rođendan (pravi)
- 11:50 - Komentari (2) - Isprintaj - #

19.05.2006., petak

sorry jednostavno nemam vremena
u ponedjeljak počinje škola
nismo još ništa saznali novoga u redu
jednostavno nemamo pojma
ja jako zurim
najvjerojatnije cu se javiti u nedjelju ili ponedjeljak
boooooook
- 20:30 - Komentari (1) - Isprintaj - #

16.05.2006., utorak

SUĐENJE......

Suđenje je prošlo dobro. Harrya nisu izbacili, nisu ni mogli, samo se branio.
Danas sve po starom: čistili smo kuću, jeli, čistili kuću, jeli ČISTILI KUĆU!!!!!
No dobro, Sirius mi je rekao da ima iznenađenje i da ću to vidjeti uskoro.
Neznam što da kažem moram ići pisati zadaće, a samnom Ron i Harry (Hermiona ih je već napisala).
Pa se čujemo uskoro
- 15:50 - Komentari (7) - Isprintaj - #

15.05.2006., ponedjeljak

Nakon vikenda

Bok nisam pisala jer nisam stigla,jednostavno.
Po mene su u subotu došli Lupin, Divljooki i još neki koje nikad nisam vidjela. Svaki put kada sam ih nešto pitala oni su me ušutkali. S njima je bio i Harry. I on je šutio. Rekli su mi da uzmem plaš koji sam nasljedila od mame i metlu. Tako sam i napravila. I na metlama smo odletjeli u London......bio je to dugi let. Sletjeli smo pred kuću koja je na kraju ispala Siriusova. Kada smo ušli sve je bilo čudno i puno magije što mi se posebno sviđalo. Tamo sam saznala sve o Redu feniksa. Nisam imala pojma da to postoji. Fora. I onda je Harry dobio svoj napadaj i počeo se derati na sve oko sebe. Znala sam kako se osjeća-prvo iligment sam a drugo ja sam se isto tako osjećala. Mislim i ja sam bila na groblju kao i on (makar neznam kako sam došla tamo), ali ja sam se suzdržala. Poslije smo saznali mali dio o onome što Voldemort smjera. Pridružilo mu se puno smrtonoša natrag(Lucius, Bellatrix,Smith i dr.). Ja sam sretna što sam saznala bar nešto a da to nije bilo iz produžnih ušiju od blizanaca. To svo vrijeme su nam članovi reda tupili da pazimo što stavljamo u pisma. Tako je protekla i nedjelja.
Sutra Harry ide na suđenje- nadam se da će biti ok.
Do sutra
p.s.Uskoro nam dolaze ocjene
- 14:05 - Komentari (1) - Isprintaj - #

12.05.2006., petak

Post 1

Bok, zovem se Anna Rackwish.
Idem u Hogwarts, trenutno sam na petoj godini.
Živim u Hrvatskoj, iako sam rođena u Engleskoj.
Živim sa strinom, stricem i sestričnom. Oni su jako dobri prema meni.
Nemam mamu i tatu. Ubijeni su od Vodemorta i smrtonoša.
Tatu mi je ubio Voldemort, mamu Lucius Malfoi, a brata Leila Moutis.
Na godini sam s Hermionom,Harryem i Ronom. Oni su mi najboli prijatelji.
S njima sam sudjelovala u svim kršenjima školskih propisa.
To bi bilo uglavnom to.
Imam dečka-Alex. On ide u školu za čarobnjake Rookwod. Ta je škola kopija Hogwartsa.
Alex će ove godine doći u Hogwarts kao zamjenski učenik.
Alex i ja živimo u istoj ulici i znamo se od malih nogu.
To je sve za danas, i pliz čitajte me.
- 11:22 - Komentari (3) - Isprintaj - #