24.05.2006., srijeda

Velika inkvizitorica Hogwartsa

Danas je u dnevnom proroku izašao članak o predragoj Umbridgici. Članak kaže da će profa ići na sve satove dati procjenu rada profesora.


Hermiona:Vau....procjena rada.(smijeh)
Ron:A što se ti smiješ??
Hermiona:Baš me zanima kako će procijeniti rad Snapea.
Ja:A tek od McGonagallgice. To se stvarno isplati vidjeti.
Ron: Harry što si tako tih danas?
Harry: Ma ništa......

Nakon toga sam uhvatila Harrya samog.


Ja: Harry, kada im ti namjeravaš reći za tu tvoju kaznu.
Harry: Ma neznam.....
Ja: Ali oni bi stvarno trebali znati. Nisu iligment kao ja da znaju. Osim toga najboli smo si frendovi od prve godine.
Harry:A neznam. Znam da bi im trebao reći......
Ja: Onda im reci.
Harry. Ok. Obećajem.
Ja:smijehDobro. I moram ti nešto reći. Upoznao si Alexa u sjedištu reda.
Harry: Da.
Ja: E pa javio mi je da je animagus.
Harry: Stvarno. Pa super. Sada on može s Siri....Njuškom.
Ja: Da. I ja ću uskoro to svladati. Još malo i moće ću se pretvoriti kada god poželim.
Harry: A koji oblik?
Ja:Paaa......ptica, da budem preciznija sova.
Harry: Uuuuu, još ćeš prenosit poštu.
Ja: Hahaha. Jako smiješno.
Harry: Idemo po knjige, sada imamo Snapeano
Ja: Može, i daj se malo orasploži.
Harry: Lako tebi, tebi idu napitci. A ja....
Ja: Ma dobro, nisi ni ti tako loš.


Nakon toga smo otišli na sat (BLOK SAT S MALFOYEM namcor) i sve je više-manje bilo u redu.
Ovaj vikend idemo u Hogsmedam. I ovaj vikend je razmjena učenika. To znači da netko dolazi (ALEX) i da netko odlazi. Nevill odlazi, jadnik valjda će se snaći. Ja znam da će se Alex snaći na napiticima 100%, ipak je učio od najboljih(mene, haha šalim se).
Danas sam pričala s Isabell. Sviđa joj se David. Moram priznati da ima dobar ukus. Nije taj David tako loš. Ups, pa što to ja govorim. Pa ja imam dečka.
No dobro čujemo se mi još.
Pozdrav


KOMENTIRAJTE
- 09:39 - Komentari (3) - Isprintaj - #