29.05.2006., ponedjeljak

Subota, nedjelja i...ponedjeljak

E pa ja nisam stigla pisati preko vikenda, pa sada pišem.

Subota
U subotu smo išli u Hogsmedam. Bila sam uglavnom s Isabell. Otišle smo do medičarnice i tamo nas je Luna upoznala s svojim tatom. Otkačen tip. I to je uglavnom to. Ostatak dana smo pisali zadaće. Navečer se javio Sirius, kroz kamin. Baš je bilo lijepo popričat s njim. Rekao nam je da se pazimo Umbridgice. Kao da to do sada nismo skužili. No nema veze.

Nedjelja
Dan na koji dolazi Alex. Probudila sam se u 11, ipak je vikend i spavala sam malo duže. Obukla sam se s malo više pažnje, što mi nitko ne može zamjeriti. Kada sam sišla u društvenu prostoriju Nevill je već bio otišao. Ja se toplo nadam da će se on tamo snaći.
Doručak je već bio gotov i nije mi drugo preostalo nego da pojedem nešto iz Medičarnice od jučer.
Alexa mi se nije isplatilo čekati. On je mogao doći bio kada. Onda sam odlučila otiči u knjižnicu da napišem onu očajnu zadaću iz napitaka. I tako sam ja krenula u knjižnicu, nisam ni došla do tamo i već se dogodio užas. U jednom od hodnika stajao je Malfoy, a s njim Mellisa. I oni su bacali uroke na Alexa. A što im se on zamjerio. No njemu se nije ništa dogodilo jer je uspješno odbijao svaki urok. Onda je došla McGonagallica. Što je bila ljuta, nikad ju prije isam vidjela takvu.


prof: Pa jeste li vi normalni????...Što ste mislili?????
Malfoy:Pa mi smo.....
prof: Dobro sam ja vidjela što ste vi radili. Vi ste Alex?
Alex: Da ja sam.
prof: Žao mi je zbog ovakvog dočeka. Anna, otpratite Alexa u bolničko krilo.
Alex: Ne to stvarno nije potrebno. Nije me pogodio niti jedan urok.
prof:Dobro onda. Anna otpretite Alexa u vašu društvenu prostoriju.
ja:Ok.
profa: Malfoy, Mellisa. Slijedite me.


Nakon toga Malfoy i Mellisa su pokunjeno otišli za McGonagallicom,i nakon što su zašli iza ugla, bacila sam se Alexu za vrat i izljubila ga. On se nije bunio. I ja sam mu pokazala društvanu prostoriju. I to je uglavnom bila nadjelja. Još sam bila i napisala zadaću iz napitaka. Napokon.

I današnji dan
Probudila sam se. I vidjela sam da su se sve cure dotjerale.


ja: Ovaj.......Što se događa
Lavender: Jesi li vidjela ovog novog dečka? Koji komad....
ja: Ma da. I zato ste vi sve sređene....?
Lavender: Pa da. Ajde odi se i ti presvuči. Trebaš pomoć ,ipak moda ti nije jača strana
ja: Nemam 3 godine, znam se sama obuči
Lavender: Aha. Samo se ti osramoti
ja: Što ti misliš da će on pasti na tebe, varaš se.
Lavender: A na koga bi pao? Možda na tebe. Nemoj me nasmijavati.
ja: Nikad neznaš...Bok


Sišla sam dolje i vidjela Alexa. Stvarno je dobro izgledao. Čekao me i išli smo na doručak. Lavender je pozelenjela. No to je bilo uglavnom to. Imali smo predavanja gdje su opet spominjali ČAS-ove i tako to.
Pozdrav
- 11:08 - Komentari (1) - Isprintaj - #