subota, 30.06.2007.

Evo onda da i ja nesto kažem o nekim pojmovima...

Image Hosted by ImageShack.us
Shot with Canon EOS 10D at 2007-06-30

Pojam vampir vjerojatno dolazi od praslavenskog upyr ili od staroturskog ubyr, po vjerovanju nekih europskih naroda: mrtvac koji se diže noću iz groba, davi ljude i siše im krv, a ujutro se na zov pijetla ili zvuk zvona ponovno vraća u grob. Vampirom postaje nakon smrti zao čovjek ili onaj komu je nekad vampir sisao krv. Vjerovanje u vampire- u različitim varijantama- najkarakterističnije je za balkanske narode. Donekle sinonimni nazivi: vukodlak, lampir, jepir, tenac bukavac, drekavac. Slična vjerovanja o mrtvacu, zlom duhu koji muči ljude noću, postoje u Kini, Malaji, Indiji, među Semitima idr. Riječ vampir- vjerojatno nastala iz praslavenskog naziva stvorenog u doba animizma- prešla je u svom izvornom značenju u grčki i rumunjski jezik, a iz južnoslavenskog folklora u prenesenom značenju u XVII st. u druge europske jezike, te danas svuda znači: zločinac koji muči i okrutno ubija nevine ljude iz patoloških pobuda. U XIX st. vampir se javlja u literaturi, a u XX st. na filmu, televiziji i stripovima te ima slicnu ulogu kao mitološki vampir, da ljudsku maštu ispunjava strahom...

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-06-30

Riječ vukodlak dolazi od praslavenske riječi vlukodlaku, češke vlkodlak, poljske wilkolak, slovenske volkodlak... ima značenje isto što i vampir, vilenik, upirina, talasum, mrtvac koji po vjerovanju ustaje noću iz groba, naduven i bez kostiju, ili u liku vuka ili samo njegov "duplikat" u obliku leptira, davi ljude i pije im krv. Zao čovjek se vukodlači, povampiri, ako je umro bez svijeće ili ako je preko njega prešla mačka ili neka druga životinja; od vukodlaka obrana su glogov trn, kolac, vatra i prevrnute stvari koje ga po vjerovanju zaokupljaju u tolikoj mjeri da ih ili pokupi i vrati na mjesto ili jednostavno izlude!

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-06-30

Porfirija, latinski porphyria, prirođena greška metabolizma, enzimopatija s posljedičnim poremećajem u biosintezi porfirina. Prema načinu kako je prekinut normalan tok biosinteze porfirina, razlikuju se tri glavne vrste bolesti: 1. porphyria congenita chronica, 2. porphyria acuta i 3. porphyria cutanea tarda. Kod prvog oblika, zbog fotosenzibilnosti kože (uzrok: odlaganje odlaganje uroporfirina u potkožnom tkivu), glavni je simptom bulozni osip kože. Kod drugog oblika, koji je veoma teška bolest, nastaju živčane komplikacije: pareze, parestezije. Glavne su karakteristike trećeg oblika osjetljivosti kože na svjetlo.

| 16:46 | Komentari (2) | Isprintaj | #

petak, 15.06.2007.

Ajd, evo ipak nesto malo...

Jednog dana upoznala sam jednog divnog gospodina I zaljubila se. Kada je
postalo jasno da cemo se uzeti, odlucila sam da prestanem da jedem
pasulj.
Nekoliko meseci kasnije, na moj rodjendan, pokvario mi se auto dok sam
se vracala kuci s posla. S obzirom da sam zivela na selu, pozvala sam
muza i rekla mu da cu kasniti, jer sam morala da odpesacim kuci. Iduci
tako, uz put sam naisla na jednu malu krcmu iz koje se sirio miris
pasulja i ja jednostavno nisam mogla da odolim. Posto sam imala pred
sobom da prepesacim jos milje i milje, predpostavila sam da cu se putem
osloboditi svih nuspojava dok ne stignem kuci. Usla sam u krcmu i za cas
posla sam ''sredila'' tri porcije pasulja. Kada sam nastavila da
pesacim, potrudila sam se da oslobodim sav gas.
Kada sam stigla, moj muz je bio radostan sto me vidi i veselo je rekao:
''Draga, imam iznenadjenje za veceru!''
Zatim mi je stavio povez preko ociju i odveo me do stolice za stolom za
veceravanje. Sela sam, i bas kad je hteo da mi skine povez, zazvonio je
telefon. Naterao me je da mu obecam da necu dirati povez dok se ne
vrati, i otisao da se javi.
Pasulj koji sam pojela je jos uvek radio i pritisak je postao
nepodnosljiv, tako da sam iskoristila priliku dok se moj muz ne vrati,
nagla se na jednu stranu i 'pustila' jedan. Ne samo da je bio glasan,
nego je i smrdeo kao kada kamion s djubrivom, prolazeci pored pilane,
pregazi tvora. Uzela sam salvetu s krila i zustro oduvala smrad. Zatim
sam se nagla na drugu stranu i odvalila jos tri. Smrad je bio gori od
kuvanja kupusa. Naculivsi usi na telefonski razgovor u susednoj sobi,
nastavila sam ovako da nizem narednih nekoliko minuta. Zadovoljstvo je
bilo neopisivo. Kada je pozdravljanje preko telefona oznacilo kraj moje
slobode, ucinila sam jos nekoliko brzih kruznih pokreta salvetom da
razduvam sve, vratila salvetu na krilo i uz osecaj zadovoljstva i
olaksanja, spustila ruke na krilo.
Lice mi je sigurno odavalo najneviniji moguc izraz kada se moj muz
vratio i izvinuo sto se tako dugo zadrzao. Pitao me jesam li virila a ja
sam ga uverila da nisam. U tom trenutku, skinuo mi je povez i dvanaest
gostiju koji su sedeli za stolom u glas je
uzviknulo: ''Srecan rodjendan!!!'' Pala sam u nesvest.

| 00:05 | Komentari (10) | Isprintaj | #

četvrtak, 14.06.2007.

Hmmmmm

Bas super!
Volim kad se neka akcija odvija na mom blogu!
Da vidim, kaj bi josh mogao plagirat...
Da privucem jezicne, tekstualne, slikovne i ostale puriste...
Ocemo citirat Bibliju?
Ne, to je previse ocito!
Ocemo Kuran?
Nece skuzit ljudi...
A mozda da maznem Gavrana od Edgara Alana Poea?
Ma to je pre depresivno, to ljude ne zanima danas...
Samo sex!
Tako je !
Bravo ja! MOGO BI SKOPIRAT CIJELU KNJIGU: MUSKARCI SU S MARSA, A ZENE SU S VENERE!
Jedini problem je kaj nemam vremena za takvo sto!
Da vidim kaj mi njuzgrupe nudidu...
Bas danas nista zanimljivo...
Nista, tucite se onda bez mene, a sta da vam kazem...
Da kazem nesta pametno, to ionako ne citate!

| 23:51 | Komentari (0) | Isprintaj | #

petak, 08.06.2007.

Ovo sam dobio mailom, ne govori apsolutno nista o meni... Upravo suprotno

The world was on fire
No one could save me but you.
Strange what desire will make foolish people do
I never dreamed that I'd meet somebody like you
And I never dreamed that I'd lose somebody like you

No, I don't want to fall in love
[This love is only gonna break your heart]
No, I don't want to fall in love
[This love is only gonna break your heart]
With you
With you

What a wicked game you play
To make me feel this way
What a wicked thing to do
To let me dream of you
What a wicked thing to say
You never felt this way
What a wicked thing to do
To make me dream of you

No I don't wanna fall in love
[This love is only gonna break your heart
No I don't wanna fall in love
[This love is only gonna break your heart]
With you
With you

Nobody loves no one

| 15:11 | Komentari (9) | Isprintaj | #

Mora bit post danas, da ga ...

Nis... sam da kazem da sam sretan...
Mislim da sam opet poceo osjecati ono sto sam si vec po stoti puta rekao da necu...
nikad vise...
Ko onaj gavran...
Al... srce je jace od pameti. I osjecam... toplinu koja me zbunjuje
I konstantno mi je vruce...
Toliko da bih najradije zgulio sve sa sebe... Ovu ljudsku ljusturu... i odletio...
slobodan i sretan u visine...
Ali znam da bih oprzio krila... stoga necu... ostat cu ovdje... sutjeti i osjecati...
Na kraju krajeva, od ove prilike
koju sam dobio... prilike zvane zivot... ucinit cu nesto sto je vrijedno spomena...
nesto zbog ceg cu se pogledati u ogledalo
i s veseljem reci: "Bravo, stari, uspio si! Postigao si... ono nesto!"
Jer sve vrijedno spomena je neizrecivo... Pa cu
se samo nasmijesiti... i smijesit cu se... satima... mozda i danima...
I taj ce smijesak ostati... duboko u mom srcu, spremljen...
da ceka... i vreba onaj tren samoce, cemera i tuge kada ce mi biti potreban...
da mi kaze: "Ustani! Bori se! Prebrodit ces ti to!"
I onda opet... smijesiti se... i smijesiti...

Da ne bih zaboravio... SLIKA!

Image Hosted by ImageShack.us

Jos jedna pjesma:

OBLAK

U predvečerje, iznenada,
Ni od kog iz dubine gledan,
Pojavio se ponad grada
Oblak jedan.

Vjetar visine ga je njiho,
I on je stao da se žari,
Ali oči sviju ljudi bjehu
Uprte u zemne stvari.

I svak je išo svojim putem:
Za vlašću, zlatom il za hljebom,
A on --krvareći ljepotu --
Svojim nebom.

I plovio je sve to više,
Ko da se kani dić do boga;
Vjetar visine ga je njiho,
Vjetar visine raznio ga.





| 00:15 | Komentari (2) | Isprintaj | #

ponedjeljak, 04.06.2007.

Hm... trebao bih biti sretan...

Prijatelji, ima nešto kod nas ljudi što je vrlo čudno i loše…
To je da kad nam se dogodi nešto lijepo, stalno izmišljamo neke izgovore da bismo si potvrdili da se to zapravo nije dogodilo…
SLIKA:
Image Hosted by ImageShack.us

Cijelo vrijeme neki izgovori… Jer, to se meni ne događa… Nisam to zaslužio… nisam… to je neka greška… kad se probudim rasplinut će se… a što onda? Onda će boljeti… onda ću patiti… onda više neću vjerovati… onda ću se naljutiti… onda ću se osvetiti… onda ću bijesan biti… onda će me boljeti…boljeti…boljeti…
A, zapravo… ako tako nešto ne doživim… kao da nisam ni živio… i onda te boli i ti ožiljci imaju smisao… i čine me… onime što ja jesam… JA…JESAM.

I PJESMA:

Measuring a summers day,
I only finds it slips away to grey,
The hours, they bring me pain.

*tangerine, tangerine,
Living reflection from a dream;
I was her love, she was my queen,
And now a thousand years between.

Thinking how it used to be,
Does she still remember times like these?
To think of us again?
And I do.

led zeppelin

I OPET SLIKA:
Image Hosted by ImageShack.us

I OPET PJESMA:

I see love, I can see passion
I feel danger, I feel obsession
Don't play games with the ones who love you
Cause I hear a voice who says:
I love you... I'll kill you...
Loneliness, I feel loneliness in my room...
Look into the mirror of your soul
Love and hate are one in all
Sacrifice turns to revenge and believe me
You'll see the face who'll say:
I love you... I'll kill you...
But I'll love you forever
Loneliness, I feel loneliness in my room...

enigma

| 16:58 | Komentari (3) | Isprintaj | #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>