ne zaboraviti nikada

PRVO SU DOŠLI...

Prvo su došli po komuniste,
a ja se nisam pobunio
jer nisam bio komunist.

Zatim su došli po Židove,
a ja se nisam pobunio
jer nisam bio Židov.

Zatim su došli po sindikaliste,
a ja se nisam pobunio
jer nisam bio sindikalist.

Zatim su došli po katolike,
a ja se nisam pobunio
jer sam bio protestant.

Zatim su došli po mene,
a do tada više nije bilo nikoga
da se pobuni.


Dirljivo i poučno i da bi kojim slučajem izmijenili redoslijed dolazaka u svim mogućim kombinacijama, pjesma bi uvijek isto završila, čini se da postoje samo dvije vrste ljudi, oni koji dolaze i oni koji čekaju. U udobnosti, najvjerojatnije.
Imam tog nekog prijatelja, ustvari Mužjak ga ima, pažljivim proučavanjem svih naših prijatelja zaključila sam da Mužjak ima samo jednu vrstu prijatelja - pametne i načitane intelektualce, dok takvih u mojim krugovima naprosto nema. Možda zato jer su moji prijatelji uglavnom prijateljice, što povlači jednu drugu seksističku problematiku, a možda i ne, jerbo i ono par prijateljica koje Mužjak ima, a da pritom nije seksualno za njih vezan, i one su sve izrazito pametne i načitane intelektualke. Dakle, moji prijatelji nisu baš nešto pretjerano pametni i načitani intelektualci. Ali brijem da vole biti individualci. U skladu sa svojim mogućnostima.
Elem, pametni mužjakov prijatelj. Zna mnoge stvari. Znade mnoge pisce, mnoge filmove, mnoge povijesne činjenice, znade prevoditi sa i na dva svjetska jezika, znade procijeniti, zna biti beskrajno ciničan i znade tko je tko u našoj vladi, pa i svjetskom poretku. Čini se da je hodajuća enciklopedija. I sigurna sam da znade ovu pjesmicu gore napamet. Baš po ono, pravom redoslijedu dolazaka i odlazaka. I to u originalu. I ne moram ni napomenuti, da se među prvima učlanio u registar izdajnika i da je jako aktivan na najaktivnijoj društvenom mreži u vezi svih aktivnosti na društvenoj mreži. Svoju aktivnost provodi iz povećeg djedovog stana kojeg je naslijedio. Da nije, bio bi aktivan pored svoje majke. Čiji će stan takodjer naslijediti. Nije zaposlen. Ne ustaje svako jutro i ne odlazi negdje trpiti tuđe frustracije od sedam do tri, nego radi honorarno. Kad ima posla. Kad nema, onda je aktivan. Svojim aktivnostima uglavnom vreba privući neke pičiće koje će se zalijepiti na njegov intelekt, sarkazam i cinizam. Uglavnom mu uspijeva, još je uvijek donekle mlad i lijep, priroda je bila blagonaklona.
Vjerujem da odgovara profilu mnogih intelektualaca koji aktivno sudjeluju u pokazivanju svojeg intelekta u prostoj nadi da će se neki pičići priljepiti. Isto kao što vjerujem da postoje samo dva tipa ljudi, oni koji dolaze i oni koji čekaju..



27.01.2016. u 12:27 | 17 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< siječanj, 2016 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31



Komentari da/ne?

opis bloga

Mah... samo serem tu bezveze...

. .

lupipaprezivi@gmail.com
fejspukarenje

Da li je bolje kad ljubav umre prije nas ili mi prije nje?