slavni Hrvati su u šoku

hiperprodukcija nemre proizvesti ništa drugo nego probleme, kako u sadržaju, tako i u naslovu. a ni podnaslovi nisu neko cveće. brige, problemi, prošlost, budućnosti i to. trenutno me najmori upala mjehura. skuhala sam u tu svrhu ljutu juhu od luka, peršina, koromača i čili paprike. deluje. pijem i neki turistički čaj od uve s šri lanke. tko zna što uva znači na šrilaćanskom. možda samo čaj. od trava pored ceste. kaže gugl da uva je provincija, a čaj je crni. nije uvin, dakle, samo je s uve. popila sam ga dovoljno da provedem vikend u stilu razuzdane dvadesetogdišnjakinje. budna i pred ekranom. kupila sam i neke kapi od nekih kora i lišća. kapljem triput dnevno po trideset kapi. 33 je kristov broj. ovo predmenopauzno razdoblje fini je uvod u sve bolesti i nedaće koje tek slijede. svaki dan neka nova borba, neka nova informacija o nekoj novoj bolesti. svejeno, ne mogu se požaliti da sam u životu prošla loše. s nekog svojeg malodušnog stajališta, mogu reći da imala sam sreće. i da je to sve samo to, sreća. svejeno, nikad nisam poželjela dovesti još nekoga u ove naše uklete krugove. ne bih nikad mogla pronaći riječi isprike za život kojeg nekome dajem, a znadem pritom da mora biti oduzet. a ja tu ništa ne mogu. samo slijedim svoj glupi program. mrzim slijedit svoj glupi program. svejedno je, kako god. u svakom slučaju, današnji dan šokirao je slavne Hrvate.



Oznake: playa

14.11.2015. u 16:59 | 1 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< studeni, 2015 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            



Komentari da/ne?

opis bloga

Mah... samo serem tu bezveze...

. .

lupipaprezivi@gmail.com
fejspukarenje

Da li je bolje kad ljubav umre prije nas ili mi prije nje?