hepiaursi

Onomad kad se raspadala juga, činimise da je britanija žvelto podržala taj raspad. Ono što je uslijedilo poslije.... danas svijet bez daha promatra raspad britanije. Pa kom opanci kom obojci. Moram sad malo prosurfati da pogledam koj su to klinac ti obojci. Kaže wiki da Obojci su preteča čarapa. Kaže još i da izraz verovatno dolazi iz doba kada je srpska vojska oskudevala u opremi pa je neko od vojnika dobio opanke a neko obojke.
Čitala sam danas na netu kako djeca u danskim vrtićima su, sva isto, neugledno ali praktično obučena, taman da se svinjski zmažu, a ipak, lako operu, kako padaju i razbijaju se, a nitko oko toga ne diže graju, i kako bebe u kolicima ostavljaju na hladnoći ispred restorana, jer je svjež zrak najbolji za malu djecu, i kako je šiba kod njih zabranjena, a kod nas je, s druge strane, iz raja izašla.
Gledala sam prije neki dan neku reportažu o tome kako europski crveni križ uništava afričku tekstilnu industriju, jer afrikanci nikako ne mogu napraviti cijenu rada konkurentnu onoj, koju drpitelji humanitarne pomoći nakelje na finu robu, koju onda legalno prodaju, e da bi sirotinju učinili još većom sirotinjom, a sebe još bogatijim gadovima.
Odvele su me cure danas u sekond šop, tamo se prodaje roba koju bogati danci (oslobodimebože ostavit dijete u kolicima na ulici, kakvi ljudi!!!) odbacuju sa sebe, a siromašni hrvati kupuju radije nego kupujmo hrvatsko (zajebi ti to hrvatsko s praznim novčanikom), pa je onda tamo bio neki verihepiaor, sve za deset kuna, i bilo je puno tih hrvatica (posebno mi je za oko zapela jedna u sakou i crnoj majici sa velikim ustaškim grbom preko sisa, vjerojatno uspomena s nekog tompsonovog nastupa), i da nije se to zvalo sekond šop, učinilo bi mi se na trenutak da sam u nekom američkom filmu na božićnoj rasprodaji... ali eto, umalo kupila neku ofucanu košulju za deset kuna, rekle su cure da je u mom stilu, pisalo na njoj made in india, to je taj moj stil, dakle, i poslije me je sve nešto svrbilo lice, i u nosu, rekle su cure da se na to sve navikneš i poslije ti je sve super.
Nisam kupila ništa.
Ali, bit će još dana, ići ćemo mi još koji puta na pauzu... i bit će još tih hepiaura, hoće da...


18.09.2014. u 14:49 | 2 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< rujan, 2014 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          



Komentari da/ne?

opis bloga

Mah... samo serem tu bezveze...

. .

lupipaprezivi@gmail.com
fejspukarenje

Da li je bolje kad ljubav umre prije nas ili mi prije nje?