ipak...

Vjerojatno je to tako, (ili da spomenem možda onu groznu usputnu poštapalicu - takotomorabiti), da prijateljstva i ljubavi, isto kao i ljudi, imaju taj neki svoj rok trajanja, i kolikogod se činilo da mogu podnijeti svašta nešta, a ono ne mogu, da ga jebeš ne mogu, najradije za to krivim sve one neizrečene riječi, sve ono što prešutimo da ne bismo povrijedili, da se ne bi neslagali, da bi si umišljali da smo si baš super, sve je to valjda krivo, a možda i nije, možda se ljudi mijenjaju, možda neki brže neki sporije, nađu se u nekom trenutku vremena, a onda se promijene, isto kao i ljubavnici, isto kao i mlado meso kad postane staro, i nekako, što je i ovo moje meso starije, sve mi manje ljudi paše, sve ih je manje kojima mogu prešutiti, i sve ih je manje radi kojih mi se da, svejedno, isto nije svejedno kada se završi to neko razdoblje, kada se radi tog nekog neslaganja moraju zatvoriti vrata i prozori i usta isto, jer se više, nema se više što reći...



Oznake: bivši neki ljudi

22.07.2014. u 22:20 | 4 Komentara | Print | # | ^

fkk

Došlo je i to vrijeme, dete je zvanično otišlo na godišnji, a prije toga je zvanično ušlo u ono tinejđersko doba, i došlo je to vreme da se mijenja dječja soba u tinejđersku, što znači veći krevet, veći stol, ali prvo valja sav stari namještaj rastavit pa ga nekome uvalit, a tu je mužjaka uvatila sjeta, još jučer je svojem malom detetu kucao neke slike na zid, i nikad nije sanjao da će se rastavljat i sve se onda činilo bajno i sjajno, i eto, odu godine, ode namještaj, a to dete tako bezobrazno i nemilorsdno odrasta, u međuvremenu se rastavio brak, a sad se eto rastavlja i namještaj, iako, brak kakav takav bijaše dost klimav i natruo, a, eto, čini se da ni namještaj nije puno bolji, sve je to sklepano nabrzaka i još u startu zamišljeno da ne potraje, da se mijenja i novo kupuje.
Uglavnom, upao mužjak u tugu sjetu i krizu zrelih godina.
Za razliku od njega, ja s veseljem gledam u prljavo bijele zidove, nema tu nikakvih uspomena za mene, samo bijela ploha za neke nove boje.
U isto vrijeme kolegica na poslu doživjela je prvo ozbiljno kašnjenje menstruacije bez ikakvih kmečećih posljedica. Sad se i ona sprema na upoznavanje s tim tijelom koje propada, i tom nekom, pripremom za menopauzu i to sve nešto.
Za razliku od nje, odavno sam spremna.
Ili mi se tome tako čini.
Konačno je došlo to doba godine, kad je sve podnošljivo i lako i prihvatljivo.
Zaključila sam, i to je moj konačni odgovor - jedino vrijeme i okruženje kada ljudsko biće može s lakoćom i prirodno funkcionirati jest ono u kojem se najbolje osjeća dok je golo.
Sve drugo neprirodno je i izopačeno.
Eto.



Oznake: ljeto

02.07.2014. u 22:31 | 5 Komentara | Print | # | ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< srpanj, 2014 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      



Komentari da/ne?

opis bloga

Mah... samo serem tu bezveze...

. .

lupipaprezivi@gmail.com
fejspukarenje

Da li je bolje kad ljubav umre prije nas ili mi prije nje?