subota, 15.03.2008.

March 2008.

Evo vam moje misli u ožujku...
Prvi je sastavak, dobila 4 iz njega...
Drugo je zadaćnica, dobila 5...
: )

Pronađena izgubljena duša

Vrijeme me ponovo preteklo...
U utrci života ponovo sam izgubila...
Smiješno je kako se izgubljena duša ne može pronaći...
Trebala sam samo one stvarne snove i onu tajanstvenu ruku spasa...
Nježnu, no ipak snažnu i odlučnu...
Bivalo je sve hladnije u mraku kad sam vidjela ledene oči...
Zov vjetra kao da me tjerao od te hladnoće...
Nisam se dala smesti...
Primila sam ruku čvršće nego ikad...
Vjerovala sam tim ledeno hladnim očima po ne znam koji put...
Povukao me k sebi u mrak i zagrlio...
U tom trenu sunce je namještalo svoj najljepši osmjeh za nas...
Moja izgubljena duša pronašla je svoj par...
Sada smo jedno...
Opet.
Zauvijek.



Pokajanje

Osjetio sam miris njene kože...
Njene tople smeđe oči urezale su se duboko u mene...
Hodao sam snenim parkom punim tužnih vrba...
Njihov pogled tražio je u meni krivca, osobu koja je napravila gorku grešku...
I sada se kajem...
Volio sam ju...
Sada ju samo sanjam...
Hodnicima ljubavi sada hodaju samo moje tužne misli...
Ponovo ju dotaknuti bilo je nemoguće...
Drugog gleda divnim kestenjastim očima...
Da li da joj priđem?
Da li će mi oprostiti?
Strah mi je ispunio srce...
Kajem se zbog zadnjih riječi koje sam joj uputio...
Nisam bio svjestan kako riječi bole...
A sada?
Ja sam taj koji traži oproštaj, koji traži još jednu priliku...
Odbila me.
Suze su ispunile još jedan dan u potonulom brodu usred pustinje...



Hope U like it...
Posebni pozdravi... XD
Mate kiss, Chabra, Kika, Petra, Tajana, Perichka, Ančica, cijeli 2.c3 i sve vas u studiju i režiji...
Ah ah hvala volim vas puno... Mwa XD

[14:12 - 2 ]
Komentari | Isprintaj | #