nedjelja, 28.10.2007.

Nisi me bio vrijedan ti...

Jučer bijah u Granešinskim Novakima.
Zakaj? Ne znam.
Možda zato da me zapamte.
O da. I zapamtili su me.
Neću reć kaj je bilo, jer vidim da jedan dječak sere po mom blogu...
Pa da vidimo... Oče još ko srat... Baš me zanima...
Evo vam moja slika...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ana, ljube, hvala kaj si bila uz mene tamo...
Iako ti je Hrvoje buraz, fakat mi je drago da si uz mene...
Volim te puuuno! :)

Neam volje sad pisat o ničemu, idući post će bit bolji...
A da ću preboljet Hrvoja, oču, obećajem...

[11:13 - 7 ]
Komentari | Isprintaj | #

nedjelja, 21.10.2007.

"Previše si vrijedna da patiš..."

Istina i Bog.
Jesam. XD
Vrijedim kao 30 plavuša... XD
I zgodnija sam od 30 plavuša. O_o
I pametnija sam od 30 plavuša. ^^
Dosta o meni, ajmo malo o mom autu.

Image Hosted by ImageShack.us


Kao šta vidite...
Bolje sam volje...
Pričala sam sa Marinom...
Draga, hvala na svemu...
Neke tvoje riječi došle su mi iz guz'ce u glavu.
Želiš li bit moj psihić? *trept trept* : )
Moram se zahvaliti i svojoj Strini Alkichki...
Uvijek si tu kad te trebam, hvala na svemu...

Image Hosted by ImageShack.us


Nego...
Bila ove subote u Strossu...
Kao pričalo se po Zagrebu...
Da će doć BBB i da će spalit Stross...
Zbog Janjevaca...
Ja se usrala... Al prošlo je dobro...
Bilo je katastrofa...
Prvo sam se posvađala sa Chabricom...
Jer me ras*izdila. ^^
Pa smo se pomirile, i bile smo samo do 23:10...
Nije nam se dalo bit više...
Samo su techno puštali i svi otišli doma...
Jedva smo našle jakne.. Uf...
Otišle kod mene...
Jedva zaspale na sat vremena...
Pa se digle, pa nju boli grlo...
(pitam se od čega XD)
Pa ajde Romana furaj meda djetetu..
Pa mi onda uzme poplun cijeli...
Pa hrče... koma... XD

Image Hosted by ImageShack.us


Danas sam imala ujutro krizu...
Ono kaj se tiče prošlosti...
Ali je prošlo...
Samo da me nitko ne podsjeća na gluposti...
: ) : )

Image Hosted by ImageShack.us


Niš, ljudi bilo mi je drago...
Počet ću ponovo sa posebnim pozdravima... ^^
Chabra, Ančica, Marina, Sused, Braco, Strina Alkichka...

UPDATE
E da i SPEEEEEEŠL pozdrav...
Tomi, dite moje, sretan ti dan hodanja ^^
AHAHAHAHAHHA, pozdrav, pusa : )

[14:55 - 14 ]
Komentari | Isprintaj | #

subota, 13.10.2007.

... odrastam ...

Ovaj je blog prije predstavljao moj život.
Sve što se događalo dan za danom, sve sam tu pisala.
Sve se znalo, ali odjednom sve je puklo.
Prestala sam pisat, nisam znala šta se koji dan događalo.
Vrijeme je da prestanem mislit na to dal netko čita blog.
I nastaviti gdje sam stala.
Bolje da neke stvari dođu na vidjelo.
***
Iako sam obećala svom bivšem dečku, Ivanu, da neću pisat o njemu.
Stvarno neću... Ali... Znate ga svi, razmislite malo tko je Ivan...
Dal je stvarno smjer telekomunikacije? Ljudi... Koga ne mogu podnijet?
Prije par dana shvatila sam zašto ga nitko ne zove Ivan...
Stvarno sam se trudila da ga ne povrijedim, i sad...
Kad sam ga povrijedila, na način koji je on krivo shvatio...
Ne može me pogledat u lice, u oči, da nema onaj prokleti hladni pogled...
LEDENO PLAVE OČI....... koje sam voljela duuugo dugo....
***
Kažu da svatko ima svoju srodnu dušu.
Mislila sam da je Hrvoje bio moja srodna duša...
Prevarila sam se... Ja nisam njegova srodna duša...
Ono što me najviše zabolilo je to šta je pitao Kristinu za barenje...
I to dok je kao bio samnom... Da meni ne kaže...
Nakon svega šta sam prošla, htio mi je to napraviti...
Nikad ne bi rekla da je takva osoba...
Činio se dobar, drag... Ali povrijediti me na takav način...
Mene svaki put zaboli u srcu, u trbuhu u duši...
Kada vidim Kristinu, jer kad vidim nju, vidim NJEGA...
I to boli. Stvarno boli.
Boli kada čujem njegovo ime...
Boli kada čujem kako netko spominje Dubravu...
Sve me boli kada znam da je GOTOVO...
A bojim se da ne završim kao prije 2 godine...
Od živciranja da završim na anoreksiji...
Ali njega briga za to...
Glavno da je našao trebu iz frizerske...
Neka mu je sa srećom... Neka samo bude dobra prema njemu...
I neka ga ne povrijedi na bilokakav način...
Jer je duboko u sebi dobar, doživjela sam to.
***
Ančica...
Hvala ti na svakom razgovoru i svakoj poruci s kojom si me tješila...
Stvarno si super cura, obožavam te fakat...
Ali meni ti je cijelo vrijeme u podsvijesti da si njegova sestra...
I opet mi je krivo zbog svega... Ne znam zašto ali...
Bojim se da u tvojim očima ne padnem...
Da me odjednom prestaneš gledati kao frendicu...
Toga se najviše bojim...
I bojim se da ti netko ne bude govorio protiv mene...
A fakat sam te zavoljela ko frendicu, vjeruj mi...
***
Kad čitam blog unazad godinu, dvije...
Sve se vrtilo oko par osoba...
Ništa skoro nije bilo novo...
Samo C. i to je uvijek bilo to.
***
Počela sam pisat blog sa 14 godina, a sad ću 17...
Promijenila sam se kao nitko...
Iako sam najviše od svega imat obrambeni sustav od ljubavi...
Teško je boriti se sa srcem...
Imam osjećaj da sam potrošila svoju mladost...
Da je sve otišlo u vjetar...
Još malo pa ću bit odrasla...
Nisam našla svoju ljubav...
Nisam našla svoju strast prema ičemu...
***
U svojih 16 i pol godina promijenila sam odprilike 7 dečkiju.
Evo mogu čak i imenovati... Od početka do sada...
Hrco, Marko, Matej, Ivanchek, Kosta, Ivan i Hrvoje...
S Hrcom sam si i dan danas u odličnim odnosima...
Marko me volio, i to najjače od svih...
Matej me trpio 2 mjeseca, i to je bila najnormalnija veza...
Ivancheku sam ja bila najdulja veza, 3 mjeseca...
Kosta me volio, i napravio bi sve za mene...
Ivan je shvatio nakon 3 godine da me voli...
Hrvoje... najviše sam se vezala za njega... Ali...
***
To su bile koliko toliko normalne veze...
Ostalo je bilo sranje, barenje i takve gluposti...
Prerasla sam to... Ali recite mi vi...
Kako da imam normalnu vezu i normalnog dečka...
Kad me svaki od njih svakom vezom sve više i više povrijeđuje?
Zašto moje srce gubi nadu?
Zašto ne mogu naći osobu koja će me voljeti?
Zar me tako teško voljeti?
A kad nekog volim, za njega mogu napraviti sve...
Mlada sam, da... Ali nisam kao ostale cure u mojim godinama...
Ja sam gad demn poseban slučaj...
***
Dosta pisanja za danas... Previše toga sam otkrila...
Nadam se da će netko shvatiti moje riječi...

[12:33 - 13 ]
Komentari | Isprintaj | #

petak, 05.10.2007.

... ubio si me ...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Više nikad neću biti ista...
Ubio si svaku trunku sreće u meni...
Kako bi rekao moj dobar prijatelj Dobrica a.k.a. Eul...

Eul - Anđeli će plakati...

Ako ikad osjetite pravu ljubav
nedajte nikome da vam je uzme...
Ali ako vas ta osoba prestane voljeti
ostavi vas, patit ćete...
Ali uvijek ima nade, da, uvijek ima nade...
Večer pišem najtužnije stihove ovoga svijeta,
ako koga smeta ja sam glavna meta...
Duša me boli, i zato brate izvoli
i hajde ne mucaj, samo pucaj...
Ništa mi više nije važno,
sve što sam ti rekao ništa nije bilo lažno...
Volim te znaš,
i anđeli bi plakali kada bi znali koliko sam te volio...
Koliko te volim, ali nikako da prebolim...
To predivno lice, za moje srce lice ubojice...
Kad mi se smješila, sve mi je riješila...
I onda me utješila svojim poljupcima...
(i zagrljajima)
Al sada je kraj, sada nikad nećeš kako moje srce pati...
...
Ljubavi, zašto da se rastanemo?
A ne sastanemo pa da nastavimo tamo di smo stali?
Tamo di smo pali, zato pitam da li bi pokušala ponovo?
Anđeli će plakati ili skakati od sreće...
Od koje veće biti neće ako pristaneš...
Zato dobro veče svima koji slušate tekst mojih tužnih rima...
Pomozite mi svi, i anđeli će pomoći...
Ne možete odmoći...
Prepustite dušu, pustite jednu suzu...
I anđeli će plakati, zato molim te...
...
Al ovo nije kraj...
Još uvijek pamtim taj zagrljaj...
Ma zagrljaj, pamtim sve njih...
Vidiš kolko znače pa sam ih stavio u stih...
Nemoj reći pih, nemoj reći...
Hajde ne kreći... hajde, daj me spriječi...
Rane na mom srcu, hajde ih izliječi...
Ovo su moje riječi...
Posvećene samo tebi, koju povrijedio nikad ne bi...
Ti bi bila glavna okupacija mog uma...
Curo ovo nije gluma...
Ovo su osjećaji pravi, ko da mi se radi u glavi...
Najrađe bi postao anđeo i pazio na tebe sa nebesa...
Čuvao bi te i mazio poput nekog, poput nekog, vjernog pesa...
...

Evo, malo reklamiram pjesmu, ali...
Baš je odlična, kad ju čujete... Uf...
Ko želi pjesmu, pošaljem prek MSN-a...

Hrvoje, ne mogu vjerovat da si takav...
Ubio si me... Skroz...
Nikad više neću moći voljeti...
Obećajem ti... zamrzit ću te...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

[14:05 - 26 ]
Komentari | Isprintaj | #