nedjelja, 12.08.2007.

... fenomenalna subota ...

Iako sam mislila da će mi se jučer svijet srušit na glavu...
Ipak je ispalo savršenije nego kaj sam zamišljala...
Prvo nas je trebalo sveukupno ić 8-9...
Martina, Nina, Dobrica +3,4 lika, Chabra i ja...
Na kraju prve dvije cure otkazale...
I kaj sad...
Ja nebum izdržala sa 4 lika...
Jedino kog znam je Dobrica... Bed...
I tak se Chabra i ja spremamo, ovo ono...
Ne znamo kaj ćemo...
Na kraju se odlučile ić upoznat s jednim dečkom...
Pa ako on bude zgodan idemo s njim u Ponty igrat biljar...
A ako nije, onda zovemo Dobricu...
I pitamo jer možemo s njim i njegovom ekipom...
(Ekipa: Dobrica, Matko, Domagoj, Vlado...)
Iako je nama prva postaja htjela bit Stross... Al ok...
Sve u svemu... Lik je bio odvratan, a bilo je 20:45...
I zovem ja Dobricu da di je...
I eto ti njega za 15 minuta s 3 frenda na trgu... :)
Prvo sam mislila da ću krepat od srama...
I onda su dečki nas častili kavom u Tkalči...
Bilo je super... Zajebancija, prcanje u mozak...
Ajme kako sam Dobrici na svaku njegovu zajebanicu još više mu spuštala...
HAHAHAHAAHAHAHAHAHHA...
Rekli su dečki da nisu upoznali perverzniju curu od mene...
A hebiga, ja sam se skroz opustila... I kam ćemo poslije...
Vodio nas Matko do Strossa... A ostali dečki otišli u Megić...
I tak smo pričali, lik fakat pametan... :)
U Strossu nije bilo nikog pa smo otišli s njim do Megića...
Tam se sjeli, Dobrica pojeo fakat ogroman hamburger... LOOL
Zajebavali se, i bilo je 23:30 pa su nas dečki otpratili do stanice...
I onda smo otišli doma, bilo je savršeno!
Nije moglo ispast bolje, dečki su ludi...
Da barem mi imamo takvu ekipu :) :)
I to bi bilo to... MRAK EKIPA, LUDNICA OD SUBOTE!!
Dečki, fala na kavi :)))

Image Hosted by ImageShack.us

Poznato?? Hahahaha, bilo je jebeeeeno XD

Post napravljen iz čiste dosade...
A i zato da znate da mi je ova subota bila FENOMENALNA... :)

[19:49 - 7 ]
Komentari | Isprintaj | #