srijeda, 08.08.2007.

... pogodi ko se vratio ... ^^

Evo mene s mora...
Fala Bogu da je i to svršilo... ^^
Bilo je odvratno dosadno...
Nisam se slikala...
Kupala sam se tek par puta...
Nisam otišla na kavu s Buovcem...
(Nika, poviše o tome na msn-u)
Bila sam na koncertu od Giulianna...
To je bilo fora, ali sam brzo išla spavat... O_o
Neda mi se dalje...
O opširnijim informacijama na MSN-u... ^^

Image Hosted by ImageShack.us


Obožavam Zagreb...
I drago mi je kaj sam se vratila...
Uf, kad sam vidla tablu ZAGREB na ulazu u Zagreb (XD) mislila sam da ću se rasplakat od sreće...
LOL
Zagreb kak imam te rad... : )

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

I'm back...
I jedva čekam da si vidim Chabru...
Ona mi je na more otišla i vraća se u petak...
I u subotu u Štros... ^^
Uf, fališ mi mala... Kiss!

Image Hosted by ImageShack.us


Imam par pozdrava...
Jeleni, Martini i Nini s kvarta... : )
Cure lude ste... : )
Kiss!

Image Hosted by ImageShack.us


Markecu, kaj je trošio pare na mobu zbog mene...
Dok sam bila na moru...
I kaj je ubijao dosadu samnom... : )
Kiss!

Image Hosted by ImageShack.us


I normalno, kolegama blogerima...
Viš mi velkam! smijeh
Dunja, obavezna kava kad dođeš u Zg... : )
Nadam se da si dobila razglednicu ^^

Image Hosted by ImageShack.us


To bi bilo to za ovaj put...
Ko oče na kavu? smijeh
(Al da on plača, ofkors)
Ne da mi se bit doma... smijeh

Kiss... kiss

[15:56 - 24 ]
Komentari | Isprintaj | #