nedjelja, 22.07.2007.

... oooooi Bundek ...

Evo mene...
Bili na Bundeku zadnja dva dana...
Bilo baš fora...
Tina, Čabra i ja prvi dan...
Drugi dan, Čabra, Markec (smijeh), Hrvoje (ne moj) i ja...
Bila jebenica...

Evo vam moj badić...
Da vidite kak sam seksi čika...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Baš sam si seksi naughty

Uglavnom...
Neda mi se više pisat...
Idem se spremat za Bundek, dan treći smijeh
Čabra, Tina i ja... I 4 lika XD
Ma jebu nas već 3 dana 4 lika i svi za mene zapaljeni...
rofl rofl rofl
Koji lom, a ja se nedam... Boli me kurac...
Fali mi Hrvoje... :(
Nadam se da će noga brzo ozdravit ljubavi...
Volim te puno... :) cerek


Idem na more 25.7. pa me neće biti... rolleyes
Falit ću vam, znam... XD
Uživajte... Pusa

[14:53 - 4 ]
Komentari | Isprintaj | #