nedjelja, 28.01.2007.

HU LET D DOGS AUT?????????

Cure razmišljaju srcem, dečki razmišljaju kurcem.
To je tako prokletobrutalnoiskrena rečenica.
Možda nisam dovoljno prokletobrutalnoiskreno govno prema dečkima.
Možda sam prokletobrutalnoiskreno dobra prema njima.
Možda dečke treba prokletobrutalnoiskreno nabit.

Image Hosted by ImageShack.us

Mrzim dečke iz škole.
Tako mi je jadno kaj sam bila tako glupa da izađem s njim van.
S dečkom iz škole.
Prekršila sam to.
Baš sam govno.
Govno.
Govno.
Govance.

P.S.
Film je presavršen,
Napokon sam ga pogledala.
Step up.
Ou jea.

Govno.
Govno.
Govance.

[14:05 - 10 ]
Komentari | Isprintaj | #

utorak, 23.01.2007.

...in the end it doesn't even matter...

Pišem post samo zato kaj mi stare nema doma... smijeh
Inače nebi smjela na komp...

Pa da ne duljim...
Bila sam u subotu u Saloonu...
Nije bio Willy, nije bila Lily...
Svi su nas ostavili, samo se HRVOJE sjetio nas...
I došo u Saloon... Grasias na ulaznicama...
Bumo ti vratile jednog lijepog sunčanog dana... smijeh
Bilo je jebeno...
Niš posebno...
Poslje sam vidla svoju Lauru s mažoretkinja...
Bila je s dečkom, mali je SLADAK...
A kaj je najgore, stalno je gledao u mene...
Jebote... Čaby mene stalno gurka...
Ja onak, vidim da bulji... smijeh smijeh

Niš se posebnog nije dogodilo...
Danas mi je mjesec dana s dečkom...
Ko da nije...

Ovim putem želim pozdraviti A grupu...
Koja je sad na računalstvu i ziher čita moj blog..
HEHE...
TANJA, sretan ti 16. rođendan, i sve najbolje! kiss

Sad slušam Linkin Park...
A ova mi je jebena pjesma... :

Edguy - Save me

"Never seen you, I don't even know you're name
But still I believe
That you are gonna save me
Somehow I got a notion
Just a little affection on this cold and windy road
Save me, from a state of un-emotion
Just a little affection on this windy road..."

Ciao i kiss... kiss

[11:04 - 10 ]
Komentari | Isprintaj | #

petak, 19.01.2007.

...odavno više ne plačem zbog tebe...


Danas je dan.
Danas je dan 19. sječanj.
Danas 75% loše, 25% dobro.
Danas sam saznala neke gluposti.
Koje nisam ni htjela saznat.
Nije da mi je krivo.
Nego ne volim da mi se to radi iza leđa.
A kad ja dođem blizu, prave se da ništa nije.
I onda ON ode. NJU ostavi samnom.
Hmmmm... Čudno kaj ne?

Danas sam dobila 3 iz testa iz matematike.
Ja sam faca ja sam kul.
O da.
Najbolji test u razredu od onih kaj su pisali.
A pisalo ih je oko, hm, 15-20.

Danas je bio lijep dan u jednom lijepom smislu.
Baš mi je drago kaj smo si ja i FRENDICA dobre.
Napokon se sve poboljšava.

Sutra nejdem na fotkanje.
Neda mi se, a i umorna sam, i izgledam katastravično.
Ni tona pudera nemre sakrit prištiće. :((
Tak da ću ić iduću subotu.

Sutra u Saloon.
Pazi ko ide 100%:
Willy, i njegovi.
Lily, i njezine.
Čaby i ja.
Poslje 10 dolazi moj dečko i njegovi, valjda.

Našli smo se ja i moj dečko u srijedu.
Bilo nam je lijepo.
Bilo je nekih stvari o kojima smo pričali.
NE sviđaju mi se.
Ah, to je znak.
Znak da se nesmijem za nikog vezat.

Eto.
Neda mi se pisat više.
Ovo vam je dosta.
Vidimo se u Saloonu sutra...
Pozzzzzz

[17:54 - 11 ]
Komentari | Isprintaj | #

utorak, 16.01.2007.

...aj lav ju bejbi veri veri mač...



:)
Dugo, predugo su bila ova 4 dana bez bloga...
Hehe, ali uspjela sam nagovorit staru da mu pusti na pol sata...
Ma legenda... :)

Nego...
Kaj ima novog??
Eto, školica počela...
Ok je, još nisam niš ispravila... :))
Ali budem, primit ću se knjige...
Aj hev tu... :))

Kaj još...
Hmmmm...
Eto, postala sam manekenka... O_o
Ko bi reko jelda??
Ma meni je samo do love i zajebancije tamo...
Super je ona Sanja iz predhodnog jednog posta...
Upoznale smo se i tak, opičena do jaja... :))
Tak da sam sad u STARS CLUBU...
I imam fotkanje u subotu... :))
I onda dobijem iskaznicu i svaku sub u SALOON!! Jej :))

Zatim...
Volim ja svog dečka...
Najviše na svijetu... :))
Danas smo se čuli i nije mu nekaj dobro...
Baš je u banani... :((
Pa sam mu rekla da sam uvijek uz njega kad mu treba...
I eto, rekao mi je hvala, i da me voli... :)
U subotu ćemo se tek vidjet...
Jer svaki dan ima trening poslje škole...
Baš sam se zafrkavala sa Čaby...
Ja MANEKENKA, on NOGOMETAŠ... hihi :))
Ima nešto u tome... A valjda...

To bi bilo to...
Brijem da je dosta za danas...
Pozdravljam vas...
Ciao i pusaa

[19:33 - 5 ]
Komentari | Isprintaj | #

petak, 12.01.2007.

...i wanna love you but i better not touch...

Naslov...
Hehe, Alice Cooper - Poison... ;)

Danas Nikich dolazi doma iz Londona... cerek kiss
Weeee, jedva čekam da ju vidim...

Ovaj sam post pisala samo zato da nebude stari post...
smijeh smijeh smijeh
Ma zbunjena sam sva...
Sanjala sam jednog dečka...
Jednog dečka kojeg poznam odkad znam za sebe...
A ono, ok smo si, ali se viđamo samo na rođendanima...
Htjela sam ga kissnut... I onda se probudim... lud

U ponedjeljak škola... no namcor
Baš mi se nejde u školu...
Bit će sranja kao i uvijek...
A neee, baš mi je lijepo doma... smijeh

Danas je zadnja epizoda Tree Hilla.. no
Plakat ću ko kišna godina, 100%...
Neki dan je netko iz serije rekao ovo... :
"Ako si najveći sretnik na svijetu, onaj kojeg voliš uzvratit će ti ljubav!"

Upravo slušam : "Garbage-Why do you love me?!"
Jebena stvar, poslušajte ju... thumbup
Evo, sad je : "Linkin Park-In the end"

To bi bilo sve...
Love you... :)

[16:02 - 13 ]
Komentari | Isprintaj | #

utorak, 09.01.2007.

...every second chance begins with a first step...

Nije mi se ostvarila želja da odem u kino i gledam Step up.
Ah. Bu Goran skinuo s neta smijeh
Uglavnom...
Kao što vidite fakat se dugo nisam javila...
Jučer sam bila do starog u Sesvete...
Poslje toga kod bake...
I poslje toga sa Čaby kod svoje stare ekipice...
Gruba, Roko, Marin, Fux, i 3 new cure...
Baš mi je drago kaj sam ih vidjela...
U međuvremenu sam krenula prema Radićevoj, i DUM!
Vidim Bukwu... Hmmm, dobro, za sad dva bivša...
Ajmo dalje... Koji prokleto glupi komentari...
Sve u svemu... To je bilo to...

Počela sam učit... :)
Zato me stara i pustila na net... :)
Inače me ni danas nebi bilo ovdje, s vama... :)
Znam da vam falim i sve je to lijepo ali, jebiga... :)

Kaj još kaj još??
Neznammmm nemam ideje...
Uvijek imam ideje kaj da pišem kad nisam za kompom...
GAD DEMIT... burninmad

Čabra ima više sreće nego pameti...
Dobila je besplatnu ulaznicu za Saloon... blabla
Brijem da je i mene ženska zvala... Ali...
JA SE NISAM STIGLA JAVIT NA MOB!!!!!! headbang
Koji sam ja debil, majko moja... smijeh smijeh
A u sub idemo u Saloon, a u petak na Ribnjak... smijeh

To bi bilo to za sada...
Nemam živaca pisat...
Budite sretni kaj sam i ovo napisala...
Pozzzzzz puusa =)

UPDATE UPDATE UPDATE
Upravo me ženska zvala i dobila sam FREE ulaznicu za Saloon... :) :)
Hvala Bože... I Hvala Sanji iz Saloona :D :D, zakon si :D

[19:13 - 7 ]
Komentari | Isprintaj | #

petak, 05.01.2007.

...svake se noći tiho pomolim, sa željom da te sutra ugledam...


Ma moje gluposti...
Nemojte obraćat pozornost na to...
Nego, što htjedoh da kažem?
Ah, da...
Gledam Tree Hill, i svaku epizodu plačem...
Ne zato kaj su neke osobe zaljubljene...
Nego zato jer je život prekratak...
Mi to ne shvaćamo ozbiljno...
Ti trepneš i eto te sa 65 god sa 3 unuke...
Jebiga... Treba život najbolje iskoristit...
Ali u pozitivnom smislu...
Stvarno, treba završit školu...
Zaposlit se... Udat/oženit se...
I na kraju krajeva uživat u životu...
Samo jednom se živi...
Opet ja sa svojim filozofijama... :)))
Baš se volim pravit pametna... smijeh

Image Hosted by ImageShack.us

Voli vas vaša pametna Romana...

[19:03 - 20 ]
Komentari | Isprintaj | #

...nikog nisam voljela tako kao tebe...

Ajmo reć ovako...
Zaboravljamo sve ove riječi koje sam do sad napisala...
Ali sve!
I sad ću reć jednu stvar i nikad više...

Ja nikog neću voljet...
Ja nikog neću puštat blizu sebi...
Kao što sam puštala tebe...
Kao što si naslanjao svoje lice na moja bedra...
Nikad nisi nikog tako grlio...
Nikad... Tako čvrsto...
Znam da se moja želja nikad neće ostvariti...
Ali... Nada umire posljednja...
Možda ipak shvatiš... Kad tad...
Da te NITKO neće voljeti kao što te ja volim...
Nitko... Ni ona tvoja... S kojom si već... Puno...
A ja to nisam znala... Griješila sam...
Nisam smjela...
Nisam smjela dopustiti da uđeš u moj život...
Da mi se uvučeš pod kožu i onda nestaneš...

Ne želim drugog...
Samo Tebe...
A tebe nemogu imati...
Nikada te neću moć imati...
Samo ću potiskivat svoje osjećaje tako da budem s drugima...
A tebe će možda jednog dana zapeći...
Zaboljet će te...

Zaboravi...
Nikad neće biti isto...
Onda barem želim da si mi prijatelj...
Da si mi tu blizu kad mi je najpotrebnije...
Da si ovdje kad mi treba rame...
Kao što si mi nedavno uvijek pružio...

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

(Jebiga trenutak slabosti...)
(Znam da sad opet nitko niš ne kuži...)
(Al glavno da moja Čaby razumije...)
(Volim te ljube...)

P.S. Našla sam se sa Tomijem...
Jebemti, fakat je inteligentan dečko... :)
I nasmijavaaaa me cili dan... :)
Hehe, čak me pozva u Split... :)

I to bi bilo to...
(Možda je ovo bio onaj PosljeMS) smijeh

[00:31 - 6 ]
Komentari | Isprintaj | #

četvrtak, 04.01.2007.

...wow, my cyber boyfriend is coming to town...

Wow...
Wow...
Nemam riječi...
Oni koji dulje vrijeme čitaju moj blog znat će...
Moj cyber dečko je bio Tomi, pa smo imali neku svađu...
I onda smo se udaljili na neko vrijeme...
Dok me danas ujutro nije nazvao i rekao divnu vijest...
He's coming to Zagreb... eek
Mom šoku i uzbuđenju nije bilo kraja...
Moj Tomi je iz Splita... Hehe, tek toliko da znate...
Bila sam stvarno na neki način povezana s njim...
Mnogo zajedničkih problema...
Zajedničkih interesa... Zajedničkih stvari...
Eh sada...
On dolazi u Zg, a ja sam rekla da se neću nalazit prek neta...
Napravit ćemo ovaj put iznimku kaj ne?
Daj ajde... Ima piercing na jeziku... naughty naughty
Moram to vidjet... smijeh

To bi bilo u vezi Tomija...
A u vezi mog Smokicha... :)
Danas smo se vidjeli...
Fakat se nismo odvajali jedno od drugog...
Falili smo si, skužila sam... :)
I rekao mi je da me voli...
Hehe... kiss
The question is?
Do i reeealy love him?
Or do i love somebody else?
Hm... Don't know...

To bi bilo to... Neda mi se pisat više...
Volim vas... Kolko tolko... smijeh

[01:12 - 3 ]
Komentari | Isprintaj | #

utorak, 02.01.2007.

...pali, kreni, gas, i fiju briju...

Još jednom svima sve najbolje...
Znam da se neki nebudu snašli u mom današenjem postu ali...
Život je težak, pa pokušajte me shvatit da sam zbunjena...

Jučer sam napravila par najvećih grešaka...
Koje nisam smjela napraviti...
Niti nebudem nikad više...
Jer... Jednostavno... Evo, nisam ušla u Novu sama...
Bila sam sa Ivanchekom... Malo sam bila zbunjena... Pa...
Nadam se da mi ne zamjerate... I da, još sam s njim... :)
Shvatila sam finaly neke stvari, i da, volim ga...
I da, možeš zavoljet neku osoba za par dana...
Iako u to nisam mogla vjerovati nikada...
Eto, tako je to...

Nova je protekla just fine...
Bila je Čaby kod mene...
Nismo uopće spavale...
Možda sveukupno 2 sata...
Odlično nam je bilo...
Neću sve pričat kaj smo radile... smijeh

Zatim...
Par mojih novogodišnjih odluka:

1. Više se ne nalazim preko neta s NIKIM
2. Više nejdem na chatove
3. Neću se mjenjat zbog nikoga
(takva sam kakva jesam, kom ne paše, bye)
4. Nesmijem gristi kožicu oko noktiju
5. UČENJE UČENJE UČENJE
6. Nema više bzvz barenja
7. Vodit računa o PRAVIM prijateljima
.....


Ima ih puno više...
Ali ako ih barem 3 ispunim...
Ja sam sretna...

Pozdravljam svoju malu Niku...
Koja se sad zabavlja i luduje po Londonu...
Btw. Dečki, treba je zgooodna... :)
Očete broj? :D šalim se... Ima dečka. kiss wink
Pusa Nikich... Luv ya...

To bi bilo sve za sada...
Voli vas vaša Romana...
I sve vas Kissa...

[20:32 - 11 ]
Komentari | Isprintaj | #