četvrtak, 19.07.2007.

... pms ...

U gadnom sam pms-u zadnjih par dana.
Svi mi idu na živce. Čak i best frendica. :)
Sorry srećo al već smo to prošle.
Za dragog svaki dan mislim da nekaj ne štima. :(
I baš mi je žao kaj se tak ponašam. :(
Ljudi, fkt oprostite mi.

Image Hosted by ImageShack.us


Uglavnom...
Kaj ima novog?
Niš.
Vruće. Vruće. Vruće.
:( :( :(
Sutra moramo na Bundek.
Moramo.
Obavezno.
Ja, Tina i Čabra.
Ne zanimate me.
Idemo i tačka. (.) XD

Image Hosted by ImageShack.us


Fali mi Hrvoje...
:(
Moramo se prije mora vidjet...
Obavezno.
Volim te puno, ljubavi...
I tačka. <3

Image Hosted by ImageShack.us


Da, da.
Idem na more 25.7. i vraćam se...
Hm.
Ne znam kad.
Ali oko 8.8. sigurno.
Falit ćete mi.
Da ziher...
Mwahahahahaha.

Image Hosted by ImageShack.us


Dosta.
Enjoy.
Skvič.
^^

[15:58 - 10 ]
Komentari | Isprintaj | #