utorak, 10.07.2007.

...kažu ljudi da je lijepo u raju, al ja bi rekla da je još ljepše u tvom zagrljaju...


Ovo mi je 250 post...
Ha, dobro je nakon 18 mjeseci i 21 dan kaj mi postoji blog...
Fakat, svaka mi čast... Kolko ga dugo imam...
A koliko puta sam ga htjela zbrisat i ostavit...
Al jok, bolje je kad imam blog...
To je ko da ti fali ruka ili noga... Haha lol.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Danas ujutro sam bila na prvom popravnom...
Hvala na pitanju, i da...
Prošla sam. Računalstvo...
Kad sam pametna... Kaj ja mogu... :)
Uglavnom, sutra još imam poštanski...
Molimo Boga da sve dobro prođe...
Jer ako prođe ode vam Romana na more...
Iako, boli vas briga za mene...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Fali mi dragi, i to puno...
Ovo je već drugi tjedan da se ne vidimo...
Umrijet ću bez njega...
On radi, srce moje vrijedno... :)
Ljubim te puno i volim te...
I NASLOV je naravno za tebe...
Još malo pa 2 mjeseca, ljubavi...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Idem sad jer me stara tera... Uživajte ljudi...
Ljubi vas Romana... Ili ubi vas Romana...
Tak sve jedno... :)))

[20:37 - 20 ]
Komentari | Isprintaj | #