četvrtak, 24.05.2007.

...kad je mene moja majka prestala tuširat... XD

To je bila glavna tema mene i Čabre jučer kod mene doma...
Možete si samo misliti koliko smo se dobro nasmijale...
Mene je moja mama prestala tuširati s 12 godina...
Nije mi se dalo držat tuš... Hahaha, LOLčina...

Uglavnom, da velim kaj ima novog kod mene...
Imam novog dečka.... XD
A dugo mi trebalo, kaj ne? XD
Treba mi netko tko će mi misli odvratit od onog gada... :)
A ovaj je, vjerujte mi, prava stvar za to... :)
Zgodan, sladak, otvoren, iskren, i kaj je naj(gore)bolje zove se HRVOJE...
bang
Al kad se sve zbroji ispadne vrlo dobra kombinacija...
Jučer smo bili na kavi...
Čabra, njegov frend, Hrvoje i ja...
Bilo je osrednje, ali baš zato kaj se nismo svi mogli opustiti...
Brijem da smo bili sami, da bi svašta bilo... :)
Al ovak, je Čabra otišla doma u 10...
Ja ostala sama s njima, oni mene otpratili do Kva3cha...
I tak, bilo je fora...
I poslje je meni Hrvoje rekao da mu se sviđam...
Iskrice zafrcale, i eto nas... :)

Nemam riječi...
Odu i ove godine naši maturanti... :(
Blago se njima..
Ali i ne blago jer...
Ja volim srednju kad sve zbrojim...
Volim se zajebavat sa svojim društvom...
Gledat slatke dečke... (kojih ima malo al ajde)
I kolko tolko, bit opuštena.
Kad ćemo završit srednju, tek onda počinju naše brige...
Eto zato...

To bi bilo to za sada... :)
Ljubi vas vasha Romanchy... :)
kiss

[12:28 - 2 ]
Komentari | Isprintaj | #