nedjelja, 29.04.2007.

...umišljena gamad...

Neda mi se više ić po retardiranim blogovima, umišljenim blogovima, čitat kako su najljepše, najpametnije, naj naj na svijetu... Blogeri moji, Jelena, Marijana, Romana... Vi svi metalci... Kolko ste puta otišli na blogove od takvih odvratnih plastičnih lutkica i htjeli im ispsovati sve živo? Jura-moja strina, anarhistica, kolko puta si otišla na takav blog i htjela im malo jebat mater? Ajde priznajmo si svi...

Mnogo puta... Ali zašto se nepotrebno živcirati? Zbog toga da se misli da je njihov život savršeniji od našega? Dal je to PRAVA istina? Nije, to su cure i dečki kaj nemaju svoj život pa se moraju jebat da bi im život postao savršen... To me tako nervira... Zašto ne puste druge da žive život kakav žele? Nego im podbadaju cijelo vrijeme... Ovo ono... Isuse... Zašto se uopće rade takvi blogovi? Za jebat druge u mozak? Ne... Zbog toga da bi se pravili pametni, zgodni, a duboko u sebi su odvratna, umišljena gamad... Ali i boje se da ih ljudi nebi upoznali takvima kakvima zbilja jesu... Uf, ispričavam se kolegama blogerima zbog ovakvih ispada ali kaj je previše je previše... Da ih barem mogu nać i ispljuskat takve odvratne ljude... Pas mater. Još jednom uvažite moje isprike...

Image Hosted by ImageShack.us

UPDATE:
Mrzim ljude koji mrze metalce, darkere, pankere...
To su sve obični ljudi, pas mater... Družila sam se sa svima njima...
I još uvijek se družim, iako ne spadam u tu kategoriju...
I mogu reći da su ta bića 100x inteligentnija od nekih usranih šminkera, poput mene... XD
Išla sam na Ribnjak, i to mi je fakat bilo najjebenijih 3, 4 mjeseca u mom životu...
Samo zajebancija, i pričanje, ljubav i prijateljstvo... Jebiga ljudi, ne možete sudit nekoga po tome kako se oblači, to mi ide na kurac...

Image Hosted by ImageShack.us

Ili pak ljudi koji mrze lezbijke, pedere, i bisexualce..
Jebo vas mutavu... Nije bitno kaj vole isti spol... Isto su ljudi...
Pretukli bi negdje pedera?? Ko da sad dođe peder nabildani neki i dođe šorat dečka zato jer ne voli dečka... DEBILNO!!! A i bisexualci... Joj e... Ja sam bisex... I ne sramim se toga... Ne jebe me... Uopće... Samo kaj još uvijek nisam završila sa curom, možda baš za 10 godina kad shvatim da dečki nisu za mene, postanem lezba... Jebiga, odvratna istina... Kaj ja mogu... Sad ćete me osuđivat, ajde... Budite prokleto odvratni... Volim dečke sada... Ali tko zna... Možda sam baš bi... (sad će si neke osobe neke stvari zabrijavat u glavi) Al ajde, vidim da nas ima glupih i maloumnih... : ) Nije greda...

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Od sad pa na dalje sam na blogu češče...
Možete me tu naći ako je potrebno...
Ljubim stare kolege...
I nadam se da se opet čitamo...

[17:56 - 23 ]
Komentari | Isprintaj | #