subota, 28.04.2007.

...tvoja je ljubav moja kreditna kartica...

...najskuplji lak za nokte, ruž na usnama...
...ti bi u shopping, ti se nikad nebi je je je...
...ja bi baš sada, sada i ovdje...
(Vatra - Lak za nokte)(jebena stvar)

Moram neke stvari objasnit curama...
Iz svog razreda...
Zato sam i došla isprva na blog...
Iako mi se neda pisat novi post...

Monteri?
Apstraktna stvar.
Sve cure su lude za monterima.
Bile smo i mi prošle godine.
Ali smo se opekle.
I nikad više, jel tako Čabra? ;) (khm khm)
Monterima ste zanimljive...
Da, jeste...
Ali dok ne dođu nove poštarice u 9. mjesecu...
Čefka, Anela, Aida, cure...
Bit ćete u roku keks zaboravljene...
Kak ne kužite da se bezveze svađate...
Tak smo i mi prošle godine...
Jebali se u mozak...
Zbog odvratnih montera...
Ima dobrih dečkiju, da ima...
Ali to je rijetko...
Shvatile smo da nisu vrijedni toga...
Došle su nove curice, i tako svake godine...
To me tako živcira...
Šaljete poruke Beky, i ostalima, Fanika?
Fanika je moja legenda...
Nije vam ništa napravila...
A ona izjava da se monteri više druže s vama...
Ma ko jebe montere...
Monteri ovo monteri ono...
DAJ OHLADITE, u 9. mjesecu ćete se sjetit mojih riječi...


Ma nego...
Danas Saloon buraz moj... :)
Jedva čekam... :)
Mogao bi i Ivan skočit do mene prije Saloona...
Ali to nam je premalo vremena...
Sutra idemo van ja i moj Ivan, moje plavo oko... :)
Volim te Ivane...

Čabra... :D
LOL, se sjećaš pada????
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM
Živi užas...
A Nikola umire od smijeha...
XD Nema nade za tebe... Pusek :D
Do slijedećeg puta... Ljubim vas...

[13:11 - 9 ]
Komentari | Isprintaj | #