srijeda, 21.03.2007.

...zadnji dan sa mojih 15 godina...

Provela ga jebeno... : )
Baš sam bila suuuper raspoložena cijeli dan...
Ma sve se slaže na svoje mjesto...
Čak ima i uzbuđenja u školi... : )
Tko bi rekao da se na starim prijateljima možeš pouzdat?
Hehe, svašta ću ja još doznat...
Sve u svemu, zadnji dan u kojem imam 15 godina je prošao...
Gotovo, savršeno...! : )
Dobila kompliment od jedne osobe, hvala... : )

Sve u svemu, vidla se navečer sa svojim dragim... : )
I tako to...
Školica se ne miče s mjesta... :D
Ljubav-stabilna : ) <3

Kao kaj vidite sva sam super, dobro raspoložena...
I joj, jedva čekam subotu : )))))
Saloooooooooooooooooooooooooon : )

Majke ti, počela sam tehno slušat...
Ivan me zarazio... :D
Nikad nebi tehno u pm, ali jebiga... : )

Ajme ne znam kaj da pišem više, mutava sam....
:D :D
Ja barem priznam...
Ko prizna pola mu se doda...
To Kiki nikad nije shvačao... :D
Ali ok, nikad se ne zna...

Sutra mi je rođendan ak niste skužili...
I da, izvolite mi čestitat, i da želim ruže...
Hvala unaprijed... :p

Pusa svima, volim vaaaas!!!!!!!! XD
(ne volim al ipak da bude fora)

[20:23 - 15 ]
Komentari | Isprintaj | #