utorak, 13.03.2007.

...ako želiš imat tijelo sexy, pumpaj mala pumpaj... XD

A kaj sad?
Imam ja sexy tijelo. XD
Ne treba mi pumpanje.

Nego...
Ljudi šta ima?
Meni je lijepo...
Baš nekak fora...

Škola mi je super...
Ide na bolje valjda...
Barem kolko ja vidim...
Ocjene su čisto solidne...

Ljubav...
Hehe, ide na bolje... :)
Tj. baš je dobro...
Efo ljudi...
Imam dečeca novega...
I baš mi je lijepo s njim...
Brijem da bu ovo potrajalo...
Znam da uvijek tak kažem pa drek...
Nakon 2 mjeseca nemrem izdržat pa... :)
Al ovo je možda to... :)

Prijateljstvo...
Sve po starom...
Fura se sve lijepo...
Cure sve 5, dečki sve 5...
Nema novosti...

Jel možete vjerovat da odkad sam se preselila...
Nemam volje za pisat blog...
Ne znam kaj da pišem... :(

Upoznala sam jednog dečka prek neta...
Al ne uživo... I baš smo se skompali...
Lik je reper...
I lik me nagovorio da počnem pisat pjesme...
Reperske, ofkors...
I napisala 2 pjesme u jednom danu...
Jedna se zove "TEBI", a druga "Život je igra (GAME OVER)"
Baš su fora... XD

I to bi bilo to...
Pozdrav svima...
Luf ya...

[19:04 - 10 ]
Komentari | Isprintaj | #