četvrtak, 01.02.2007.

...jel istina ono što pričaju, da te s drugom u mraku viđaju...

Jebeno...
Pogotovo ovaj dio...
"Jel istina ono što pričaju?
Da te s drugom u mraku viđaju?
Jel istina ono što govore?
Umrijet ću do zore...."

Fora je to...
A veeelika istina...
He-he-he.
Fak of.
Nisam dobre volje.

Sve u svemu...
Vidim da nemrete bez mene (Rajngla, Lucija) wink
Ma nemrem ni ja bez vas... kiss
Pa da vam pričam kaj se događa u mom life-u...
Ništa posebno...
Čaby mi je bubina... no
Pa sam solo u školi...
Ali mi je ok...

Škola.
Fajn, đast fajn...
Sutra roditeljski.
Ehm.
Mda.
Ma dobro, stara zna SVE ocjene.
I opomenu. smijeh
Itd.

E da.
Ajmo skužit da sam ja skužila da ste vi skužili da ja nisam govno.
Ah, slatko.
Ja sam kokoš.
Danas sam si to priznala.
Volim riječ kokoš.
KOKOŠ.
KOKOŠ.
Kako je fora...
Mogla bi je pisat svaki dan po 100 puta...
KOKOŠ.
Ja sam KOKOŠ.

lud

Kriste Isuse.
Sere mi se.
Idem na WC.

[17:41 - 5 ]
Komentari | Isprintaj | #