utorak, 26.12.2006.

...kad bi se prosuo kao prah po mojim rukama...

Prvo i prvo...
Sretan vam svima Božić sa zakašnjenjem... kiss
Nisam stigla pisat post, jurim na sve strane, a najviše vremena sam sa dečkom... naughty kiss

Image Hosted by ImageShack.us

Drugo i drugo...
Danas, znači, 26.12. je mojom mamici rođendan...
Pa mamice sretan ti rođendan... Sve najbolje, VOLIM TE... kiss

Image Hosted by ImageShack.us

Treće i treće...
Nika ide sutra u London... no no no
Tj. danas!!! Ajme. Ne vjerujem... Još uvijek ne vjerujem...
Vraća se tek 12.1.!!!!!!!!!!!! 12.1.!!!!!!!!! HALOOOO!!!!
Kaj ću ja bez nje?? A neeeeeee Nika......... Volim te, sretan put... kiss

Image Hosted by ImageShack.us

Četvrto i četvrto...
Ako netko pita za mene, kak sam ja?
Hehe vidim da ne, ali...
Baš me briga za vas kaj očete... smijeh
Ja sam oke, umorno od trčkaranja simo tamo pod ovim praznicima...
Ali oke je... S Ivanchekom mi je super... Fakat nam ide... kiss

Image Hosted by ImageShack.us

Peto i peto...
Sutra se moram primit knjige, i tako do subote...
Ak stara vidi da učim, možda me pusti u Saloon, ajme kako se nadam da će me pustit... Ja bi se izdivljala kad Ivanchek ode u Mlaku.. smijeh
Ne da ga varam, jebote. nono nego da se isplešem... Nemam ni mrvicu želje da ga varam... Tako da...

Image Hosted by ImageShack.us

Šesto i šesto...
Moram ovo napisat, jednostavno krepam svaki put od smijeha kad se sjetim... rofl
Danas ja, Tina i Jura vani... I Tina izlane...
"Čuj, Romana, ti si STROJ ZA BARENJE!!!" roflroflroflrofl
E ja sam umrla od smijeha... UMRLA!!! roflnaughty

Image Hosted by ImageShack.us

Posebni pozdravi:
Mojima doma: mama, Damir, Luce, Kika, Goran i Sunčy ...
Mojima iz škole: Čaby, Qendresa, Kika, Petra, Tajana, Anela, Aida, Tanja, Marty, Shit, Kiki, Luka, Mungos, Killer, Zlatkec wave......
Mojima iz vana: NIKA kiss, Jelena kiss, Gruba kiss .....
Mojima na blogu, MSN-u... Rajngla, Lucija, Affy, Busted, Leo...party
Mom Smokichu... Ivanchek... kiss kiss naughty

Image Hosted by ImageShack.us

[00:19 - 16 ]
Komentari | Isprintaj | #