utorak, 19.12.2006.

...tek sad vidim da te volim...

Predivna pjesma od Tony-a, BLAGO ONOM KO TE IMA........
Btw. nisam zaljubljena, :) fora mi je pjesma...

Nego, fakat mi se neda pisat post...
A želim napisat par redaka čisto toliko reda radi... smijeh
Pa eto...
Danas sam pisala test iz matematike, dobro ga riješila... smijeh
Danas sam pisala test iz njemačkog, dobila sam 5... smijeh
Danas sam odgovarala OPIP i imam 2 za kraj... smijeh
Danas sam odgovarala računalstvo i dobila 2 i 3... smijeh
Danas sam odgovarala povijest, dobila 1... rolleyes
I lik mi dao 3 šansu u četvrtak, odgovaram sa Kikijem... party

Neki su ljudi nekaj krivo shvatili danas...
Pa da nekaj kažem, ovak čisto iz zajebancije...
Kad mi se bari, odem i barim...
Ne zanimaju me takve glupe veze...
A kada mi se netko sviđa, znači on i njegov karakter...
Onda odem, upoznam lika kak spada i onda se možemo i barit i bit skupa...
Nadam se da sam bila dovoljno jasna...
A ono, zato kaj si me danas tak pogledao kad si me pitao kaj ja barim bez upoznavanja i bez toga da ja išta znam o tom dečku... Kiki, ccc... Sad valjda kužiš kak sam mislila... smijeh

Uglavnom...
To bi bilo to...
Fali mi Čaby... :((((((
Jedva čekam da se sutra vidimo na koncertu...

Tony Cetinski - Blago onom ko te ima

Tek sad vidim da te volim,
kad su kiše počele,
sve je teži korak dalje,
noge su mi umorne.
Ja sam jedro u oluji,
oko mene valovi,
i ko da ovo vrijeme smiri ,
kad kraj mene nisi ti.

Blago onom ko te ima
ko te ljubi,
dok ja lutam noćima,
blago onom ko te ljubi,
neka bude,
bolji čovjek nego ja.
Blago onom ko te ima,
ko te ljubi,
dok ja lutam noćima
blago onom ko te ljubi,
neka bude,
bolji čovjek nego ja.
Što me čeka iza magle,
sunce ili oblaci,
to mi više nije važno,
kad tu nečeš biti ti.


Image Hosted by ImageShack.us

[17:16 - 10 ]
Komentari | Isprintaj | #