ponedjeljak, 18.12.2006.

...without you, baby, i give up...

Evo vam novi post, na! smijeh
Kaj ima novog kod mene?
A eto, niš. Idem u srijedu na koncert...
I can't wait! party

Škola?
Ide dobro, kolko tolko...
Imam zaključenu 3 iz hrvatskog i 3 iz geografije...
A imat ću 4 sulje... Isto kao i moja Čaby... smijeh
Koju, već kad ju spominjemo, danas nisam imala u školi...
Ali sam ju zato vidla poslje škole da malo tračamo... smijeh
Moja Ljube je bila na praksi, i tako će bit čitav tjedan...
Neznam kak ću zdurat bez nje... A budem!!
U petak imamo skraćene sate... Jej (?)
I to je to u vezi škole...

Ljubav?
Takvog nema kod mene...
Meni je odlično solo...
Zna se dogodit da pomislim na nekog, ali to je rijetko...
Zato je bolje jer nema živciranja i toga svega... smijeh
F*** BOYS!!! smijeh

Izlasci?
Neznam di ću u subotu jer nitko nesmije nigdje... no
Nagovorit ću cure da idemo u Saloon...
A moramooooooooo... SVI ĆE BITI TAMO!!! Uf...
Imam tešku stvar za napraviti... smijeh

I to bi bilo to...
Uživajte mi, volite se, mrzite, ljubite... :)))
Pozdrav svima!

[20:15 - 5 ]
Komentari | Isprintaj | #