srijeda, 13.12.2006.

... 205. post...

Datum i vrijeme prvog posta: 08.03.2006. (21:08)
Zadnji post napisan: prije 3 dana
Ukupno postova: 204
Broj postova u zadnjih 30 dana: 18
Broj postova u tekućem mjesecu: 7
Prosjek postova po tjednu: 5.1
Prosjek postova po mjesecu: 18.5
Mjesec s najviše objavljenih postova: travanj, 2006. (36 postova)
Mjesec s najmanje objavljenih postova: prosinac, 2006. (7 postova)
U koje doba dana najčešće pišete postove: navečer (16 - 22 sata)
Ukupno riječi u svim postovima: 14889

Eto, ljudi, i ja sam prešla granicu od 200 postova...
Ah, baš sam ponosna na sebe... smijeh
Uglavnom... Dugo nisam napisala novi post pa je bilo vrijeme...

Da se sjetim šta se događalo... Hm... Aha... Da...
Upoznah se prekjučer sa Petrom kod pošte kraj moje školice...
Petrich, fakat si simpa, nadam se da bumo se jednom našle kad neću ja trebat tak brzo otići... wink
Poslje škole u ponedjeljak sam se našla sa Ivančekom...
A to vam je jedan lik, duuuga priča...
I nakraju smo se, naravno, zbarili... Ali neobavezno...
Ne želim ja vezu nikakvu u zadnje vrijeme...
Samo se koji put zbarit, amen. naughty

Nego, kaj je još bilo...
Ma nišššš... U zadnje vrijeme se sve bolje osjećam...
Dal je to zato kaj je u razredu... Hm bolja atmosfera? smijeh
Ili zato jer se bliži Božić, kraj GOTOVO FIN END?????
Neznam, dobro mi je, dobro miii... smijeh

U subotu, SALOOOOOON OPET...
Samo kaj će nas sad bit 5x više...
Ja, Tanja, Aida, Čaby, Lily, Marty, njena frendica, Tanjina ekipa s kvarta, Jura (uspjela sam ga nagovorit) ihihih... I tak... Po mojim procjenama bit će nas oko 20-25... smijeh party Jedva čekam!!!

Kaj još kaj još????
Ma ljudi nema ničeg posebnog...
Samo kaj, osjećam nešto...
Bolje se osjećam... Ma neam pojma...
To nezna nitko, čak ni moja Čaby osim mene...
Dobro ajde i još jedan dečko zna...
S njim pričam svaki jebeni dan prek msn-a pa ono... smijeh
Rajngla, pozzzz, jebote ja tebe u svakom jebenom postu spomenem...
Sad si počašćen... Klanjaj se... smokinnaughty

Idem sad polako... Uživajte mi..
Pooooosaaa svimaaaaaa.... IHAAAAAAAAA smijeh

[23:19 - 15 ]
Komentari | Isprintaj | #