nedjelja, 10.12.2006.

...drndaj drndaj do jutra...

Eto, jučer bila škola...
Bila sam umorna i spavalo mi se...
Cijelu fiziku sam prespavala, ali doslovno...
Samo su mi se oči sklapale...
Ugl, poslje škole otišla doma, bila malo na kompu...
I krenula se spremat... Došla mi je Tanja... smijeh
Pa sam i nju uredila... Baš smo dobro zgledale...
Imala sam plavu majcu sa šljokicama i tak to... wink
Ona je imala moju crno zlatnu majcu... Izgledala je slatko...
Nego, krenule smo u Saloon u 10 do 8...
Imale smo malih tehničkih problema sa kartama...
Nakraju je sve dobro ispalo...
I tak mi bile ispred Saloona, vidle Luku i Mateja...
Nije nas pozdravio, naravno.... Nema veze... Uglavnom...
Ušle unutra... Gro ljudi... Ništa, uđemo mi na podij, počele plesat...
Simo tamo, oko nas dečki... Samo gledaju... naughty
I odjednom vidim ja neš visoko... Reko ma nije to on...
I nastavim dalje plesat... I opet nakon nekog vremena...
Vidim ja neš visoko sa bekemicom, reko EVO GA!!!!!
I ja trkom do njega... I tak se mi pozdravili...
Još uvijek neznate ko je to?? Ajme ljudi... Pa Rajngla smijeh
I poslje ja dobim poruku od njega da dođem do šanka...
I tamo bila ONA!!!!!!!!!!!! Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....
Još uvijek neznate ko je to bio??? Ajme ljudi...
Pa Lucija...
Kak mi je drago kaj sam te upoznala... smijeh
E zakon si... naughty party
Ugl, poslje nekog vremena mi nastavile plesat...
Došli neki likovi... Tanja zbarila dva lika...
Nekog Leona, tak neš... I još jednog...
Ja Maria, lik je bio sladak, smeđa kosa... A kjut... smijeh
Ništa, nismo mi razmjenili brojeve moba, ništa... Jebeš...
Izašle smo van oko 20 do 11... Tanji nije bilo dobro...
Krenemo mi prema Frankopanskoj, i BUM!!!!
CRNI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A zgodan... Uf, skužio nas, gledao nas i tak...
Jedva čekam iduću subotu, osjećam se strgano...
I umorno, jebote, sutra već škola... Pas mater...
Kaj mi je značila ova jebena nedjelja, niš!
Ugl, Rajngla & Luce, drago mi je kaj vas vidjeh!! smijeh
Puusa svima, i uživajte.....

[13:10 - 15 ]
Komentari | Isprintaj | #