subota, 02.12.2006.

Oi! Oi!

smijeh
Sva sam u anarhiji i panku... smijeh
Upravo sam radila referat o dotičnim stvarima pa... smijeh

Jučer mi je bio prezakon dan...
Znam da ja uvijek pretjerujem al ipak...
Evo, prvi put sam se fakat osjećala ok...
Dobila sam 3 iz matematike...
I... Bilo je još lijepih stvari... smijeh
Nesmijem niš napisat...
Svi čitaju blog... rolleyes
Nema veze, samo da onda natuknem...
FRENDICA.
Niste skužili, suckers... smokin

Jučer sam srela Roka, pa Zokija i njegovu curu...
Ugl, drago mi je kaj sam vas vidla...
Ali ja bi htjela i ostalu ekipicu vidjet...
I jedan dan s vama do Ribnjaka...
Ako vam to paše... smijeh

Hm, ako ćemo iskreno...
Nedostaje mi ljubav...
Ono, netko tko će me voljet, grlit, ljubit...
Ništa... Čeka se D ONE... yes

Idem sad polako... Uživajte mi ljudofi...
Voli vas Trla...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

[13:55 - 13 ]
Komentari | Isprintaj | #