petak, 01.12.2006.

...Last Kiss...

Ajme...
Očarana pjesmom od Pearl Jam-a - Last Kiss...
Pa sam zato stavila taj naslov ovaj put...
A tu pjesmu sam vidla na Rajnglinom blogu... smijeh
Pozdrav Rajngla...

Ugl...
Da kažem novosti...
Spuco me dečko... smijeh
Jebiga, njemu nije do veze, nego do barenja... smijeh
Hm, kao da meni je do veze... smijeh
Ccc, ja sam svoje obavila... smijeh
Sad sam se malo smirila sa dečkima...
Treba to izdržat...
Sada je mali predah, na mjesec-dva...
Ili više...
Uglavnom dok ne dođe pravi... wink

Danas sam riješila stvari sa Tanjom, Aidom i Anelom...
Baš mi je drago...
Sad smo si opet ok, valjda... smijeh
I niš... To su one novije vijesti...

Nego...
Saznala sam neke stvari o nekim osobama...
Za koje sam mislila da su fakat ok...
A uspostavilo se da su drolje na kvadrat... smijeh
Nema veze... Samo uživaj BIČ... party

Napisala ja jednu pjesmu još prije ali ju nisam objavila...
Tj. Uvijek bi zaboravila... The song:

Miris.
Tvoj se miris uvijek osjećao u prostoriji.
Nedostaješ mi.
Ruke.
Tvoje ruke, tvoj nježni zagrljaj.
Nedostaješ mi.
Osmijeh.
Tvoj predivan osmijeh pun vedrine.
Nedostaješ mi.
Sada je kraj.
Gledaš me kao da je kroz mene.
Prolaziš pored mene kao da me nema.
A ja plačem.
Plačem krvave suze...

Image Hosted by ImageShack.us

That's it... Poosa svima...

[00:14 - 6 ]
Komentari | Isprintaj | #