nedjelja, 26.11.2006.

...proljeće je a u meni nemir...

rofl rofl
Gledala sam Zuhru jučer pa sam se sjetila Luke Nižetića kak je pjevao tu pjesmu... Baahaha...
Ugl... Meni je lijepo u životu... Ajd kolko tolko...
Hehe, sutra idem na šišanje, fala Bogu... smijeh
Malo da mi napravi bolje nego ja doma iz kućne radinosti...
Jedva čekam... Onda sutra školica... A neee... :(((
Neda mi se... Jedino me tješi kaj ću vidjet ekipicu...
I ništa mi neće taj dan pokvarit... Apšuvarivariapšuvarivari... smijeh
Nika i ja smo cijeeelo popodne bile u šumi i pričale...
A naravno o kom drugom nego o dečkima...
Kao da su jedina stvar na svijetu... Hm... Pa i jesu...
I to dobre stvari... Haha... Nema veze...
Baš mi je bilo lijepo... A za petak se još dogovorimo di ćemo, može Nikich? :)

To bi bilo to zasada... Da ne ostanete bez novog posta do sutra... Voli vas Romana... naughty

Poosa Bukwi...

[17:35 - 15 ]
Komentari | Isprintaj | #