srijeda, 22.11.2006.

...don't fuck with me...

smijeh
Ne volim kad mi netko radi nešto iza leđa...
smijeh
Ne volim kada uđem u čekaonicu...
smijeh
I nađem veeeliki natpis...
smijeh
ROMANA JE LUDARA...
smijeh
Ne volim kada su to moje cure iz razreda...
smijeh
Ne volim kada me smatraju nečim što nisam...
smijeh
Npr. ANOREKSIČNOM KOZOM...
smijeh
Ili PSIHIČKIM BOLESNIKOM...
smijeh
Hm, ali sve se vraća sve se plača...
smijeh

Ugl...
Poslje sistematskog sam se išla nać sa Bukwom...
Btw. Bukwa je dečko s kojim sam se upoznala na koncertu...
Tj. Ja i Čaby smo otišle do Opatovine i tak to...
On i njegovi su bili mrtvi pijani...
Ali me on spasio od malo više pijanih...
Dva lika me tražila broj...
Ja dala...
I tak i tak se neće sjećat nakon par dana...
Bukwa je kjut dečec...
Bukwa i ja smo bili na kavi danas...
Bukwa i ja smo završili u McDonaldsu...
Bukwa i ja smo otišli prema glavnom...
Bukwa i ja smo se zagrlili na glavnom...
Bukwa i ja smo zabrijali na glavnom...
OPA OPA... smijeh
Nemre Romana bit dugo solo... smijeh

I to bi bilo to...
Ljudi, koncert je bio savršen... smijeh
Pogotovo ono nakon njega... smijeh
Romana nemože skinut prokleti smajl sa face... smijeh
Ma jebe mi se... Zakooon mi je...
I... Ništa mi neće ovi dan pokvarit... smijeh

Pusa svima...

[19:49 - 27 ]
Komentari | Isprintaj | #