nedjelja, 19.11.2006.

...so much for my happy ending...

Prekinula sam sa Filipom... Nebi to išlo dalje... Nekak pretjerano pretjerivanje u nečemu... Nije bitno... Oni koji znaju, znaju... Oni kojima sam rekla te stvari su osobe u koje vjerujem, i u koje imam pouzdanja... So... Prvo želim fakat fakat fakat zahvalit Rajngli jer je pričao jučer samnom do tri ujutro... Hvala mali, fakat fakat fakat si srce... smijeh I tak, želim zahvalit Leu, koji se brine za mene... :))) Tnx Leo... I ti si srce... I tako... Ima ljudi koje faaaakat voljim puno i koji mi full pomažu pa bi ovaj post bio za njih... Hvala vam... wink

Btw. danas sam bila na Sljemenu, na ručku. Jela sam grah... rolleyes Samo nek netko proba nekaj pomislit, nabijem ga... smijeh Pa evo vam neke slikice... Pozzz

Nejde mi imageshack... Drugi put... :D :D pozzz

[23:19 - 10 ]
Komentari | Isprintaj | #