nedjelja, 12.11.2006.

...prava ljubav nije potrošna...

Jep... smijeh
Ja i Filip smo skupa... smijeh
Ja sam sretno dijete... smijeh
Kako je sve počelo... (jučer)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ja sam bila na msn-u, oko pol 10... I taman sam ga htjela ugasit jer mi se nitko nije javljao i baš mi se išlo u sobicu spremat stvari... Kad ono Filip mi se javi... eek A u pm, ništa od mog gašenja msn-a... Malo smo se dopisivali i konversejšn:

F: Jer bi se mi mogli vidjet večeras?
R: Večeras? Kaj nije malo kasno?
F: Ma nije kasno, daj ajde, htio bi te vidjet.
R: Ali stvarno nemogu, kasno je i nebi mogli bit dugo skupa.
F: Pa dođem ja bliže tebi.
R: Pitat ću staru pa ti javim.

(nakon pol sata nagovaranja...)

R: Dobro, dođi na Britanac i onda ćemo do mog kvarta.
F: Ja ću doć sa motorom.
R: Ok, vidimo se...

I tako smo se našli na Britancu i krenuli prema Kraljevcu... Fora mu je motor... thumbup Nakraju smo odlučili da odemo u šumu do Grbavice... Tam je bila jedna klupica pa smo se sjeli... Odma me počeo grlit, i tak... Bilo je lijepo... Ja sam sjedila u njegovom krilu... I onda me pitao...

F: Mogu te pitat jedno lagano pitanje?
R: Možeš.
F: Jel bi ti htjela imat nešto više samnom?
R: Pa bi, a ti samnom?
F: Bi, a šta bi ti htjela imat naprimjer? (smješka se)
R: Pa... Vezu?
F: I ja...

Onda smo se kissnuli i tak smo nastavili... smijeh I ja i bebach smo skupaaa... cerek Isuse, nemrem vjerovat da imam tak zgodnog dečka... Demmmmn it, al sam dobra... smijeh Bilo je svačega te večeri, tj. jučer... Nesmijem sve reć, ali hm, haha, bilo je svačega... smijeh smijeh naughty Kada nam je bilo dosta otili smo sa motorom do parkića, tamo malo pričali i tak, full je bilo hladno, bila je ponoć, pa me odveo do stanice i otišao doma... A ja... Hehe, ja sam bila u oblacima...

Neznam kaj da vam velim osim da sam full sretna i da sam se stvarno zaljuuubila u njega... I nadam se da će ovaj put potrajat...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

To bi bilo to...
Filip... Ljubim te... Puusa velika...
I ostalima poosa... smijeh

[11:31 - 15 ]
Komentari | Isprintaj | #