subota, 04.11.2006.

...i da kunem i da molim, to nebi bila ja...

Mogla bi se ja i malo javiti...
Sve rijeđe i rijeđe pišem blog...
Možda zato jer mi je fakat život postao dosadan...
Sve je postala rutina... Ali ok...

Danas mi dolazi Čaby... Malo da se vidimo nakon 4 dana...
Jučer smo se prek telefona posvađale, jebote... Užas...
Plakala sam 10 minuta, i onda sam joj poslala poruku...
Nisam mogla izdržat... Jebote... VOLIM TE ČABY!!!
Meni je najvažnije naše prijateljstvo... :)

Neznam di ćemo van danas... Otići ćemo na kavicu...
Pa do moje bake... Pa do trga... Mala šetnjica... :)
Možda nekog i sretnemo pa se i prikrpamo...

Neam pojma kaj da vam pišem više...
Možda bi samo napomenula... Snijeg je padao...
no Ne volim snijeg, ne volim hladnoću... no

Nedostaje mi ljubav...
Taj osjećaj kad te netko zagrli, da te voli...
Taj osjećaj da imaš nekog...
Moram nać nekog dečkića... :)))

That's it...
Ciao i kiss
wave kiss

[15:49 - 15 ]
Komentari | Isprintaj | #