četvrtak, 26.10.2006.

...pobjegao luđak iz Vrapcha...

rofl
Hahaha...
Pa da krenem ispočetka...

U školi je sve super bilo...
Došao je zadnji odmor između dva sata praktične...
Zezali smo se sa Celićem vani ispred škole...
Bilo je ok... Poslje smo ušli unutra...
Onda je i Celić došao izvana i došo k nama...
Primio me i počeo me tam navlačit, luđak...
Dođe on meni da sam žilava... Haha, kaj je mislio??
Da sam tak slaba da ću mu se odma dat? ROFL
Uglavnom sat je prošao...
Pa smo ja i Čaby odlučile da čemo pričekat Celića da završi s nastavom...
Samo je ostavio torbu kraj mene i pitao dal idemo doma...
Rekle smo da idemo, on je reko da onda idemo skupa...
LUĐAK!!lud Ponašao se fakat ko da je pobjego iz ludnice...
Morali ste vidjet kaj je on sve govorio...
Prvo da nije normalan, da je lud... Simo tamo...
Mi smo mu se samo trgale u facu...
Pa sam ja htjela odrezat donji dio hlača...
I uzela sam škare od Čaby...
A njemu se smrknulo kad je vidio da idem rezat hlače...
Dođe on meni... NEEEEE!! Nemoj to radit...
I uzme mi škare iz ruku... Ja onak... lud
Pa je počeo ić sa škarama prema nama...
Onak, ko neki ludi frizer...
Isuse...
E, umrla sam od smijeha...
Onda smo NAPOKON krenuli doma...
Pa smo vidli lika koji drži svoje djete u rukama, tj. drži mu tregere i nosi ga ko vrećicu...
Pokrepali smo od smijeha...
Pa je glumio svećenika...
Pa mi je govorio da ne brijem noge jer mi je to bog dao... Isuse...lud
Došli smo na stanicu...
Tao je bio Emir...
Ajme kako smo umirali od smijeha onda...
Celić je nekak MORAO bit kraj mene...
A meni je sunce smetalo pa ga nisam vidla...
Ajme koja pišarija...
Onda dođe Emir meni, jesi ti R?
Dođem ja jesam...
Dođe on, kaj, Retardirana?
rofl

Pazi ove ragovoer:
C-Celić
R-Romana
E-Emir
Č-Čaby

(nekaj je Emir rekao za nas dvije...)
C: Nemoj zajebavat cure, zavezat ću te za tračnice i gazit te štiklama!
E: Isuse, cure moje, znate kak mu dobro štikle stoje...
R: Ima mrežaste čarape?
E: Daa!! Ajme, sexy...
C: I tange i tange!!

(ja sam se okrenula na drugu stranu)
E: Sad ti je gledao u grudnjak.
C: Kaj ti je bijeli?
R: Mda...
C: A kak se to otkopčava?
(smijeh)

(Celić mi je uzeo špangicu i glumio da me jede)
C: Gric gric...
R: WTF.
C: Mljac mljac kak si mi fina...
E: Isuse s kim ja sjedim... Konj jedan...
C: A jučer ti nije bilo navečer krivo?! Dobro dobro...

Onda smo ušli u tramvaj...
Bila su 4 slobodna mjesta...
Dva s jedne i dva s druge strane...
On se sjeo s jedne...
A mi s druge, a neka ženska se sjela ispred njega...

C: A neee, ja sam htio da se ti sjedneš tu. (ja)
R: A jebiga. Tu sam ja.
C: Da. Ja nisam normalan.
Č: (potiho) Da znamo.
C: Molim?!
Č: Niš niš... :))
R: Voliš ti pit Red Bull?
C: Da kad imam para.
R: Pa nisam te pitala jer imaš para nego dal ti je fini??
C: Pa je. A jel tebi, hmmmm...
R: Da?
C: Jesu tebi fini špageti?
R: Da.
C: Ne?
R: Kaj si gluh?
C: Kaj da?
R: Neću više pričat s tobom.
(okrenem se prema van)
Onda su ljudi ušli u tramvaj pa ga nisam vidla...
A on se kroz rupicu provlači i naginje da me može vidjet...
Onda se oslobodilo mjesto iza mene.
Brijala sam da nije vidio...
Ali onda se sjeo iza, i potapšao me po ramenu...
Ja se okrenem, a dođe on:

C: Uuuu, tooooo!! Tak je bolje. Sad tak budi.
R: Oke...
C: I? Kaj ima?
(mi u lom)
R: Sad za kaznu ideš s nama do trga.
C: Nemogu stvarno, idem po motor...
R: Da isto tako i gitaru sviraš. Kak ide gitara?
C: A daaaaj nisi fora... Nije fora...
R: Znam, a kaj nam budeš jedan put nekaj odsvirao?
C: Budem, znam ja svirat serenade!!
C: Ajde doći ću ti pod prozor pa ću ti svirat, znam di ti je prozor...
R: Da, da znaš ziher...
(onda je izašao iz tramvaja van)
(došao ispod prozora od tramvaja, ispod mene i tam se počeo smijat...)

A jeben dan je bio... Fakat je bilo zabavno...
Ajme kolko sam puno napisala...
Ajde sad ne možete reć da se nisam potrudila...
Haha...

Ciao i kiss
wave kiss

[19:20 - 4 ]
Komentari | Isprintaj | #